سیاسی و اجتماعی

شهروندان زنجانی از نحوه توزیع و کیفیت نان مطالبه دارند

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مسئول روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: مدیرکل و کارمندان اداره غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به منظور شروع فصل خرید تضمینی گندم سالجاری روز دوشنبه مورخ ۱۲ تیرماه با حضرت آیت اله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان دیدار و گفتگو کردند.
وحید اکبری با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، اظهار کرد: ولی اله زمانی در این دیدار ضمن تبیین اقدامات دولت در مرحله جدید هوشمند سازی یارانه آرد و نان تشریح طرح شناورسازی سهمیه آرد نانوایان گزارشی از میزان تولید و مصرف گندم، آرد و نان در استان ارائه نمود.
وی همچنین به اقدامات و فعالیت‌های این اداره کل در سطح استان به منظور خدمات رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: امروز ذخیره استراتژیک گندم در سیلوهای استان در وضعیت مناسبی از لحاظ ذخیره‌سازی گندم و تامین آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی برای خدمات دهی مطلوب به شهروندان را دارد.
آیت اله خاتمی، امام جمعه شهر زنجان نیز در این نشست گفت: مراحل خرید تضمینی گندم به دقت مورد نظارت و کنترل قرار گیرد تا هیچگونه حقی ضایع و هدر رفتی در خرید و ذخیره سازی گندم صورت نگیرد.
وی در ادامه اظهار داشت: شهروندان زنجانی از نحوه توزیع و کیفیت نان مطالبه دارند و باید به کیفیت و شیوه توزیع نان در سطح استان، برنامه های تاثیرگذاری تدارک دیده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا