سیاسی و اجتماعی

بازگشایی جاده‌ها از اولویت‌های ماست

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، جعفر قزوینیان با اشاره به خصوص تمهیدات زمستانی اندیشیده شده در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان و نحوه خدمات‌دهی به مردم اظهار کرد: خرید لاستیک، زنجیرچرخ، تامین سوخت ماشین‌آلات و سیستم گرمایشی راهدارخانه‌ها، برگزاری جلسات متعدد وهماهنگی با دستگاه‌های امدادی از جمله پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و هواشناسی از جمله اقداماتی است که برای استقبال از زمستان و خدمات دهی مطلوب با بیشترین راندمان پیگیری و انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تاکید کرد: اولویت ما در بازگشایی جاده‌ها همانند سنوات گذشته طبق دستورالعمل و برنامه سازمان متبوع بوده و بر این اساس، به ترتیب جاده‌های شریانی و اصلی از جمله آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها، راه‌های اصلی، راه‌های فرعی و روستایی طبق برنامه‌ریزی مشمول خدمات این دستگاه قرار می‌گیرند.
قزوینیان در خصوص تعداد تجهیزات و ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان و میزان نیازمندی‌ها هم گفت: در حال حاضر ۲۵۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات در اداره کل مستقر هستند که برای تحت پوشش قرار دادن تمامی نیازها، این رقم باید به ۷۵۰ دستگاه برسد که طبیعتا نشدنی است.
وی اظهار داشت: ما برای تامین بخشی از نیاز در حوزه ماشین‌آلات از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد که هماهنگی‌های لازم نیز انجام شده و در صورت نیاز به ناوگان اداره کل اضافه می‌شوند. معتقدیم اگر برنامه‌‌ریزی مدونی وجود داشته باشد مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از مردم خواست تا پیش از راهی شدن به سفر در کنار بررسی خودرو به لحاظ فنی از وضعیت جاده‌ها اطلاعات کافی داشته و خودروی خود را مجهز به تجهیزات موردنیاز از جمله زنجیرچرخ کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا