اقتصاد

تخصیص بیش از ۹۶۰۰ تن سهمیه برنج و شکر در استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از تخصیص ۹ هزار و ۶۵۱ تن برنج و شکر برای مصرف شهروندان عزیز زنجانی از اول فروردین تا ۳۰ آذر ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد.
ولی اله زمانی، اظهار کرد: ۹ هزار و ۶۵۱ تن انواع کالاهای اساسی شامل برنج تایلندی “رده ب”، برنج هندی ۱۱۲۱، برنج پاکستانی و شکر سفید برای مصرف شهروندان عزیز زنجانی از محل ذخایر راهبردی کشور، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت مصوب و تمام شده درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع خواهد شد.
زمانی خاطرنشان کرد: ۶ هزار و ۶۸۲ تن شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف و با احتساب ۱درصد مالیات بر ارزش افزوده در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار گرفته است.
وی بیان کرد: انواع کالاهای اساسی شامل برنج پاکستانی ۲۶۲ تن، تایلندی ۱۰۱۸، هندی ۱۶۸۹ تن شکر ۶۶۸۲ تن در راستای وظایف و ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص و در ۹ ماه گذشته توزیع شده است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در رابطه با موجودی انبارهای استان زنجان، گفت: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در حال رایزنی برای افزایش ذخایر استراتژیک استان بوده و میزان موجودی کالاهای اساسی استان در حد مطلوب است.
وی عنوان کرد: در انبار کالاهای اساسی این اداره کل به مقدار مورد نیاز استان انواع کالاهای اساسی شامل گندم، آرد، برنج و شکر ذخیره و نگهداری شده تا در موقع نیاز و بر اساس مجوزهای صادره از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران و هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان‌ به جامعه ی هدف تزریق شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا