اقتصاداخبار ویژه

لزوم تفکر عمیق تر نسبت به سرمایه گذاری و مولدسازی

باید کمی عمیق تر نسبت به سرمایه گذاری و مولدسازی فکر کنید.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، دکتر محسن افشارچی در شورای آموزش و پرورش استان، با تاکید بر تلاش همه جانبه برای رفع مشکلات این حوزه و تبدیل سرمایه های موجود به احسن( ساختمان های قدیمی در حال تخریب) در راستای ایجاد شرایط بهتر برای تحصیل دانش آموزان گفت: باید در حل مشکلات این حوزه بصورت شبانه‌روز دغدغه داشته باشیم بطوری که شب ها از این دغدغه خوابمان نبرد.
وی اظهارداشت: تلاش می‌کنیم در سال بعد تحول ایجاد کنیم و با توجه به افزایش نسبی که در تملک دارایی های استان انجام شده،قطعا در تامین و تجهیز مدارس کمک‌هایی خواهیم داشت تا مدارس وضعیت بهتری داشته باشند.
مقام عالی دولت در استان، با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از دستگاه هایی است که بیشترین زمین و ساختمان های مازاد را دارد گفت: آموزش و پرورش باید همت و جرات کند که آنها را مولدسازی و درسایر واحدهای آموزشی هزینه کند.
افشارچی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بسیاری از ساختمان های قدیمی خود را در قالب اجاره واگذار کرده است، خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش استان، افزود: باید کمی عمیق تر نسبت به سرمایه گذاری و مولدسازی فکر کنید.
وی تاکید کرد: با فروش ساختمان های بسیار قدیمی چند مدارس، می توانید به تعداد بیشتری از هنرستان های خود به لحاظ تامین و تجهیز رسیدگی کنید.
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مدیر باید انرژی، هیجان و ریسک انجام کار را داشته باشد تصریح کرد نباید از فروش ساختمان چند مدرسه قدیمی درحال تخریب واهمه داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا