دین و مذهب

اجتماع بزرگ قرآنی زنجان برگزار شد

اجتماع بزرگ قرآنی زنجان با اجرای قاریان و حافظان بین المللی و کشوری و برنامه های متنوع قرآنی ، جمعه 18 آذرماه در حسینیه ثارالله(ع) زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان اجتماع بزرگ قرآنی زنجان جمعه ۱۸ آذرماه جاری از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲ ظهر با شرکت قاریان و حافظان بین المللی و کشوری در محل حسینیه عاشقان ثارالله(ع) زنجان برگزار شد.

گفتنی است، این اجتماع به همت ادارات و نهادها و فعالان قرآنی زنجان از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان ، تبلیغات اسلامی زنجان ، جامعه القرآن الکریم و اهل البیت زنجان ، دارالقرآن الکریم زنجان ، اوقاف و امور خیریه استان زنجان و موسسات و تشکل های قرآنی زنجان برگزار گردید.
استاد عباس سلیمی پیشکسوت و استاد فرهیخته قرآنی اداره و مجری گری این همایش بزرگ را برعهده داشتند و قاری بین المللی استاد حامد شاکر نژاد مهمان ویژه مراسم بودند که به قرائت قرآن پرداختند .
همچنین آقایان علیرضا عتیق زاده و حسین قبادی قاریان کشوری استان نیز به قرائت قرآن و گروه تواشیح حبل المتین زنجان و گروه سرود دارالقرآن زنجان نیز به اجرای برنامه پرداختند.
حجت الاسلام و المسلمین خاتمی امام جمعه زنجان و آقای حسنی مدیرکل ارشاد اسلامی استان سخنرانان این مراسم بودند.
در حاشیه برنامه نیز نمایشگاه خوشنویسی آثار قرآنی توسط اساتید خوشنویس زنجان به نمایش درآمد .این مراسم بصورت زنده از شبکه استانی اشراق زنجان و شبکه قرآن سیما پخش شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا