سیاسی و اجتماعی

تغییر و تثبیت مدیران با تغییر دولت، زمانبر است

تغییر و تثبیت مدیران با تغییر دولت، زمانبر است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: بخشی از انتظارات مردم و سیاسیون مبنی بر سرعت در تغییر مدیران، طبیعی است اما باید این حق را داد که کارها با تامل و شناخت کافی انجام و شرایط طوری تغییر پیدا کند که وضعیت بعدی به لحاظ ارتقای کارها و انجام ماموریت‌ها، بهتر از وضعیت قبلی باشد.

ابوالفضل رفیعی با اشاره به فرآیند تغییر مدیران استان پس از تغییر دولت اظهار داشت: اقدامات لازم در این زمینه به تناسب اولویت‌ها انجام شده اما ترافیک کاری هم در وزارت کشور و هم در سایر وزارتخانه‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه کارها به تناسب اولویت‌ها پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: البته همانطور که استاندار محترم نیز فرمودند در بعضی پُست‌ها اولویتی برای تغییر نبوده و فرجه زمانی برای این مدیران تعیین شده که عملکرد آن‌ها بعد از مدتی ارزیابی می‌شود و در صورت نیاز، اقدام به تغییر می‌شود.

رفیعی در خصوص تغییر جایگاه‌های سیاسی مانند فرمانداران بیان کرد: پیگیری‌های لازم در این زمینه نیز انجام شده و هدف این است که نیروهای تازه‌نفس متناسب با گفتمان و رویکرد دولت سیزدهم بر سر کار آمده و وظیفه خود را به‌صورت دو امدادی انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: اقدامات اولیه در پُست‌هایی که مورد نیاز بود هم برای مدیریت‌های داخلی استانداری و هم برای مدیریت‌های بیرونی انجام شده و فرآیندها با توجه به ترافیک کاری در وزارت کشور و سایر وزارتخانه‌ها به مرور طی می‌شود.

وی با بیان اینکه در پُست‌هایی هم که لازم بوده، مدیران تثبیت شده‌اند، اظهار کرد: فرآیندهایی مانند ماموریت افراد و استعلامات به دلیل ترافیک کاری در وزارتخانه‌ها کمی زمان‌بر است.

رفیعی با بیان اینکه روند تغییرات مدیران در همه دولت‌ها اینطور بوده است، خاطرنشان کرد: قبلاً نیز این روند در دولت‌های گذشته تجربه شده و طبیعی است که تغییر و تثبیت مدیران با تغییر دولت، مدتی طول می‌کشد.

معاون استاندار زنجان در پاسخ به اینکه آیا روند کُند تغییرات سبب اخلال در پیاده کردن برنامه‌های دولت از جمله تدوین بودجه نمی‌شود، گفت: هر چند مدیرانی از دولت قبلی بر سر کار هستند اما مدیریت کلان استان در دست استاندار است و با برنامه‌هایی که تعریف شده، مدیریت و ورود می‌کند.

وی با بیان اینکه شاید انتظار خیلی از مردم و سیاسیون، سرعت در تغییر مدیران باشد، ابراز کرد: بخشی از این انتظارات، طبیعی است اما باید این حق را داد که کارها با تامل و شناخت کافی انجام و شرایط طوری تغییر پیدا کند که وضعیت بعدی به لحاظ ارتقای کارها و انجام ماموریت‌ها، بهتر از وضعیت قبلی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا