سیاسی و اجتماعی

اهمیت بالای پدافند غیر عامل در شرایط جنگ ترکیبی

در شرایط جنگ ترکیبی پدافند غیر عامل اهمیت خود را بیشتر نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه پایگاه خبری آسمان زنجان،معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اهمیت جلسه پدافند غیرعامل گفت : پدافند غیر عامل در شرایط فعلی که درگیر بخشی از جنگ ترکیبی هستیم، اهمیت خود را بیشتر نشان می‌دهد.

دکتر ابوالفضل رفیعی در جلسه پدافند غیر عامل با اشاره به اینکه ما همیشه به صورت بی صدا درگیر جنگ با دشمن بوده ایم گفت: جنگ ترکیبی یا هیبریدی ، تلفیقی از جنگ متعارف و نامتعارف، عملیات روانی، رسانه‌ای، اقتصادی و دیپلماسی است که مدام توسط دشمن در حال برنامه ریزی و اقدام است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه وقایع اخیر نشان داد که دشمن در صدد اختلال در روند پیشرفت کشور است خاطرنشان کرد: دشمن به صورت علنی در فضای مجازی آموزش هایی در راستای تخریب و اخلال در حوزه های مختلف اقتصادی و خدماتی کشور ارائه می دهد.

رفیعی با اشاره به اهداف پدافند غیرعامل که در مجموع اقدامات پیشگیرانه با هدف کاهش اثرات تهدیدات و اقدامات دشمن و به حداقل رساندن آسیب هاست اظهار داشت : باید ضمن ارتقاء تاب‌آوری‌ها ، پیشگیری های لازم را داشته باشیم.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری و خودحفاظتی همه دستگاه‌های اجرایی استان گفت: استمرار کارکردها و خدمات دهی به مردم از اهداف اصلی پدافند غیرعامل می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا