اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

لزوم توجه دستگاه های متولی به موضوع گردشگری

دستگاه‌های متولی در شهر زنجان باید به موضوع گردشگری نگاه ویژه‌ای داشته و گام‌های بلندی برای رونق بخشیدن به این حوزه بردارند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، استاندار زنجان در جلسه ستاد تسهیلات سفر که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، بر لزوم فعال شدن ستاد خدمات سفر در شهرستان‌های استان تاکید کرد و گفت: انتظار داریم خدماتی که به گردشگران و مسافران نوروزی در مرکز استان ارائه می‌شود، در شهرستان‌ها نیز تداوم داشته باشد.
محسن افشارچی یکی از برنامه‌های جدی استان را تحقق سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری عنوان کرد و یادآور شد: بی‌تردید با ورود جدی به این عرصه و تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران این حوزه، قادر خواهیم بود گردشگری زنجان را به یکی از بخش‌های پردرآمد استان تبدیل کنیم.
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های متولی در شهر زنجان باید به موضوع گردشگری نگاه ویژه‌ای داشته و گام‌های بلندی برای رونق بخشیدن به این حوزه بردارند، افزود: بی‌تردید در ایامی که پیش رو داریم، کمیته‌های ذیل ستاد خدمات سفر باید تلاش کنند تا گردشگران و مسافران نوروزی لحظات خوبی را در زنجان داشته باشند.
افشارچی همچنین خواستار توجه بیش از پیش به مراسم شب‌های قرآنی با توجه به مقارن شدن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز شد و اظهار کرد: برگزاری سفره‌های افطاری از سوی شهرداری زنجان و نیز فعال بودن موزه‌ها در پاسی از شب می‌تواند جزو برنامه‌های ایام نوروز در راستای تکریم از ماه مبارک رمضان نیز باشد.
نماینده عالی دولت در استان زنجان در ادامه یکی از معضلات جدی شهر زنجان به ویژه در روزهای پایانی سال عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد، تردد در مرکز شهر در روزهای پایانی سال به شدت افزایش خواهد یافت، از این رو باید برای کوتاه‌مدت تدابیری برای رفع مشکل ترافیک شهر زنجان اندیشیده شود.
وی توجه به نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی را یکی از ضرورت‌های امروز برای استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی اعلام کرد و افزود: خدماتی که در مرکز استان برای گردشگران و مسافران نوروزی ارائه می‌شود، باید در شهرستان‌ها نیز تداوم داشته باشد.
این مسؤول خواستار نظارت جدی بر بازار در روزهای پایانی سال توسط دستگاه‌های ذی‌ربط شد و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که مردم بتوانند در ایام نوروز، مایحتاج اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان را تهیه کنند.
وی در ادامه گریزی به برگزاری مطلوب انتخابات در استان زنجان زد و گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه همه برای برگزاری این صحنه سیاسی پای کار بودند، شاهد برگزاری انتخاباتی مطلوب در استان زنجان بودیم. همچنین از حضور کاندیداها در این عرصه که باعث گرم‌تر شدن تنور انتخابات شدند نیز قدردانی می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا