اقتصاد

اجرای قانون جوانی جمعیت، برنامه ریزی و مدیریت لازم را دارد

سایت ثبت نام از متقاضیان مسکن برای استفاده از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در زنجان همچنان فعال است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: سایت ثبت نام از متقاضیان مسکن برای استفاده از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در زنجان همچنان فعال است و خانواده های دارای سه فرزند و به بالا می توانند از این امتیاز استفاده کنند.
بهزاد کردلو با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به اجرای قانون جوانی جمعیت برنامه ریزی و مدیریت لازم را دارد، گفت: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت وظایفی برای راه و شهرسازی تعریف شده است. 
  وی ابراز کرد: سایت ثبت نام از متقاضیان مسکن استفاده از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در زنجان همچنان فعال است و خانواده های دارای سه فرزند و به بالا می توانند از این امتیاز استفاده کنند. 
رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازافرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت:متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به قسمت ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir/ با انتخاب گزینه«متقاضیان دارای سه فرزند به بالا (قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) در بخش نوع سرپرستی، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
کردلو بیان داشت: در این قانون برای متقاضیان مسکن سه فرزند به بالا، فرم (ج) قرمز به استناد قانون و برای فرزند سوم به بالا نادیده گرفته می شود و می توانند از امتیاز خانه دار شدن دوباره استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا