اخبار ویژهپزشکی و سلامت

افتتاح کلینیک روانشناختی رز در راستای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان گفت: تاکنون حدود ۳۰ هزار خدمت مشاوره در این مرکز ارائه شده است و ۷ هزار و ۴۰۰ نفر برای خدمت گرفتن به کلینیک معرفی شده‌اند.
روح‌اله صالحی امروز (چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه) در مراسم افتتاحیه کلینیک رز ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: یک سال از فعالیت کلینیک رز می‌گذرد و خوشبختانه منشا خدمات خیر در این مدت بوده است.
وی تصریح کرد: با اقدامات ارزشمند صورت گرفته که ایجاد توانمندسازی مورد توجه بوده و این کلینیک نیز در همین راستا ایجاد شده است.
این مسئول ادامه داد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی در زمینه تقویت بنیه تحصیلی دانش‌آموزان‌ زنجانی، خوشبختانه میزان ورودی دانش‌آموزان به دانشگاه‌ها ۶۰تا ۸۰ نفر در سال بود که امسال به ۱۰۹ نفر رسیده است که از این تعداد ۴۰ نفر در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی قبول شده‌اند.
صالحی گفت: از دیگر پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه ازدواج زنان سرپرست خانوار بوده که امسال تعداد عملکرد در این حوزه ۱۶۰ نفر است. همچنین ۳۶۰ میلیون تومان برای تجهیز مرکز هزینه شد.
وی اظهار کرد: تاکنون قریب به ۳۰ هزار خدمت مشاوره در این مرکز ارائه شده است و ۷ هزار و ۴۰۰ نفر برای خدمت گرفتن به کلینیک معرفی شده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این نهاد انقلابی، خاطرنشان کرد: ۳هزار و ۶۳۶ نفر در حال طی فرآیند ایجاد اشتغال هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا