سیاسی و اجتماعی

توزیع ۷۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند زنجانی

بر اساس آمارهای موجود از ابتدای سالجاری تاکنون، 510 هزار پرس غذای گرم و 70 هزار بسته معیشتی با مشارکت مردم و خیرین بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، روح اله صالحی مدیر کل کمیته امداد استان در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی و وسایل گرمایشی در خدابنده که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، گفت: خوشبختانه مشارکت و همکاری خیرین در ارائه خدمات به نیازمندان مطلوب بوده و از ابتدای امسال ۱۰۶ میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و توزیع شده است.
وی با اشاره به تهیه و توزیع ۵۱۰ هزار پرس غذای گرم و ۷۰ هزار بسته معیشتی از ابتدای سال جاری تاکنون افزود: این بسته‌‎ها با مشارکت خیرین، نهادها و تشکل‌های مردمی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.
صالحی همچنین از تهیه ۶۰۰ فقره جهیزیه و ۴۰۰ دستگاه لوازم گرمایشی خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم تهیه و توزیع این کمک‌ها زمینه توانمندسازی خانواده‌های عزیز تحت حمایت را فراهم سازد.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به تهیه بسته‌های حمایتی و وسایل گرمایشی در شهرستان خدابنده گفت: این کمک‌ها با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه خدابنده و مشارکت خیرین تهیه و بین نیازمندان توزیع می‎‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا