فرهنگ و هنر

برگزاری کارگاه تولید فیلم ۱۰۰ ثانیه

کارگاه تولید فیلم 100 ثانیه با حضور محمدرضا خردمندان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان کارگاه تولید فیلم ۱۰۰ ثانیه با استقبال خوب هنرجویان و هنرمندان علاقمند به فیلمسازی در سالن کنفرانس جهاد دانشگاهی استان زنجان برگزار شد.

گفتنی است، کارگاه تولید فیلم ۱۰۰ ثانیه با مروری بر طراحی ایده و فیلمنامه و کارگردانی توسط سیدمحمدرضا خردمندان، کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون برای جمعی از هنرجویان و فیلمسازان جوان استان توسط حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.

در این کارگاه دو روزه که در تاریخ ۲ و ۳ آذر ماه ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات جهاد دانشگاهی استان زنجان و با حضور بیش از ۷۵ نفر از علاقمند به عرصه فیلمسازی برگزار گردید، بخشی از طرح‌ها و فیلمنامه‌های کوتاه هنرجویان جوان نیز بررسی گردید.

محمدرضا خردمندان کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون؛ علاوه بر پرداختن به مباحث و تکنیک‌های رسیدن به یک فیلمنامه ۱۰۰ و کارگردانی آن، به نمایش نمونه هایی از فیلم‌های مرتبط با موضوع نیز پرداخت.

همچنین در دومین روز این کارگاه هنرجویان و فیلمسازان جوان استان با نظارت محمدرضا خردمندان طی انجام یک کار گروهی و کارگاهی اقدام به تولید یک فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه نمودند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا