سیاسی و اجتماعی

خیّرین مدرسه‌ساز، جایگاه مهمی در تربیت نسل آینده دارند

خیّرین مدرسه‌ساز، جایگاه مهم و عظیمی در تربیت نسل آینده و شکوفایی، پیشرفت و علوّ درجات میهن اسلامی دارند

جایگاه خیرین مدرسه‌ساز در تربیت نسل آینده بسیار مهم و عظیم است
در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه سازاز خیرین مدرسه‌ساز به‌عنوان شرکای تربیتی آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان گفت: همه خیّران مدرسه‌ساز با لبیک به امر الهی آنچه که همه دوست دارند و برای جمع کردن آن تلاش می‌کنند را در راه انفاق و مسیری هزینه کرده‌اند که خداوند با صفت محسنین از آن‌ها یاد می‌کند.

علی اسماعیلی، از خیرین مدرسه‌ساز به‌عنوان شرکای تربیتی آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: خیّرین مدرسه‌ساز، جایگاه مهم و عظیمی در تربیت نسل آینده و شکوفایی، پیشرفت و علوّ درجات میهن اسلامی دارند و دانش‌آموزان در مسیر پرافتخاری که به‌واسطه خیرین ایجاد شده، تعلیم و تربیت یافته و در آینده در مناصب و مسئولیت‌های مختلف حضور خواهند داشت.

اسماعیلی با بیان اینکه شرایط امروز می‌طلبد که خیّرین همچنان مانند گذشته، دستگیر خادمان تعلیم و تربیت باشند تا از بهره انفاق آن‌ها در این مسیر استفاده کنیم، اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز، محسنین هستند که زمینه و بستر رشد و ارتقای جامعه را فراهم می‌کنند.

وی ابراز کرد: احداث مجتمع‌ها و انبوه‌سازی در شهرها و مهاجرت‌ها می‌طلبد تا خیرین در چنین فضاهایی نیز دست دستگاه تعلیم و تربیت در احداث مدارس را بگیرند چرا که اگر سیر مهاجرت درون‌شهری دانش‌آموزان از حاشیه به مرکز شهر را رصد کنید، کمبود فضاهای آموزشی جلوه می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه در گفتار و عمل به نقاط محروم توجه شده اما با توجه به مسائل اجتماعی از جمله جمعیت و مهاجرت باعث شده تا بسیاری از نیازهای فضاهای آموزشی در بخشی از شهرها و مراکز تجمعی بیشتر باشد.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا