اقتصاد

پرداخت مالیات سهم زیادی در رفع مشکلات مردم دارد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، نماینده ولی فقیه در شهرستان ایجرود در دیدار با مدیرکل و هیات همراه ضمن تاکید بر مشکلات اقتصادی مردم اظهار داشت: اقتصاد و مشکلات اقتصادی الویت اصلی جامعه است و مشکلات بعدی جامعه با حل مشکلات اقتصادی حل و فصل خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین مقدم، امام جمعه شهرستان ایجرود؛ ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و کارکنان امور مالیاتی استان زنجان اظهار داشت: اشتغال در امور مالیاتی کار سخت و مسئولیت خطیری است، و طبیعتا نارضایتی هم در پی خواهد داشت و این خاصیت کار در امور مالیاتی است. اقدام کارکنان امور مالیاتی عمل صالح محسوب می شود، با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و شغل طاقت فرسای کارمندان امور مالیاتی، دولت باید حمایت ویژه ای از ایشان داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ایجرود در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امور مالیاتی سهم زیادی در رفع مشکلات مردم دارد بیان داشت: کارکنان امور مالیاتی باید تکریم مودیان را الویت اصلی در کار خود قرار دهند و در حفط ارزشهای انقلاب و جامعه تمام تلاش خود را به کار گیرند.

در ادامه مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان به بیان گزارشی از اقدامات اداره کل در تامین ۹۷ درصدی درآمدهای استانی در هفت ماهه سالجاری پرداخت و بیان داشت: تا پایان آبان ماه سالجاری بیش از ۴۷ میلیارد تومان، از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداریها، دهیاری، عشایر و روستاهای فاقد دهیاری شهرستان ایجرود واریز شده است، که سهم دهیاری ایجرود بیش از ۴۲ میلیارد تومان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا