اقتصاد

معافیت بیش از ۲۰ هزار خانوار مددجوی زنجانی از تعرفه برق خانگی

در قالب بند ی تبصره قانون بودجه سال جاری 20 هزار و 181 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از تعرفه رایگان برق خانگی بهره مند شدند.

به گزارش پایگاه خیری آسمان زنجان، روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان در دیدار با رئیس هیدت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان، گفت: بیش از ۲۹ هزار خانوار با جمعیت ۵۸ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.
وی با اشاره به همکاری‌های فیمابین در ارائه خدمات به جامعه هدف کمیته امداد، افزود: در قالب بند ی تبصره قانون بودجه سال جاری ۲۰ هزار و ۱۸۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از تعرفه رایگان برق خانگی بهره مند شدند.
صالحی همچنین از ایجاد پنل های خورشیدی (نیروگاه‌های خورشیدی خانگی) برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان با همکاری اداره برق خبر داد و اضافه کرد: سهم استان زنجان از این طرح یک هزار و ۱۱۰ مورد است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: در اجرای این طرح ۴۲۶ خانوار جهت ایجاد پنل های خورشیدی در سه مرحله به شرکت توزیع نیروی برق جهت اخذ تاییدیه فنی معرفی شده اند.
وی با اشاره به اینکه اداره برق در استفاده از طرح غیر حضوری پرداخت صدقات هم همکاری خوبی با این نهاد دارد، اضافه کرد: همکاری های مشترک دو دستگاه می تواند در ارتقای خدمات به جامعه هدف این نهاد اثر گذاری بالایی داشته باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان نیز گفت: یکی از طرح‌های نو در حوزه اشتغالزایی و درآمدزایی برای جامعه هدف کمیته امداد ایجاد نیرو گاههای خورشیدی خانگی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد است که با این کار در کنار تامین برق مصرفی انها امکان فروش تضمینی آن به شرکت برق و درآمدزایی برای جامعه هدف این نهاد فراهم می شود.
پیام جوادی اضافه کرد: از مزایای مهم ایجاد پنل های خورشیدی (نیروگاه‌های خورشیدی خانگی) برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در کنار توجه به ارتقای سطح معیشت کمک به صنعت تولید برق در کشور با هزینه بسیار پایین است که در این بخش آماده هرگونه همکاری با کمیته امداد می باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا