پزشکی و سلامت

فعالیت اعضای انجمن کلیوی زنجان به صورت افتخاری است

استان زنجان باید به عنوان پایتخت نیکوکاری و خیران برجسته شود و ما به عنوان رسانه ملی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا محقق شود .

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ سید محسن لطیفی در بازدید از انجمن خیریه کلیوی استان زنجان ضمن تشکر از زحمات تمامی خیرین استانی در ساخت چنین مجوعه ها در جهت تسهیل و رفع مشکلات بیماران اظهار کرد : خیرین در تمامی بخش ها در استان فعال هستند بخصوص در حوزه سلامت پیشتاز در کشور هستند که مجوعه های مهرانه و انجمن کلیوی نمونه بارز آن است .

وی با بیان اینکه زنجان به عنوان شهر پایتخت شور و شعور حسینی نامگذاری شده است افزود : در جای جای این کشور چنین امکانات و خدماتی توسط خیرین زنجانی ارائه نمی‌شود ، بهتر است این شهر به عنوان پایتخت نیکوکاری و خیران برجسته شود .
رئیس صدا و سیمای استان زنجان تأکید کرد: بهتر است این کارهای خیر که در استان انجام شود توسط رسانه ها انعکاس یابد و به جهان انعکاس داده شود و صدا و سیما نیز همراه با رسانه ها در شناساندن این استان به عنوان شهر خیران پیشقدم است.

در ادامه محمدرضا طهماسبی مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان ضمن ارائه گزارشی از تاریخچه و عملکرد این مجوعه در آموزش های پیشگیری در جهت پیشگیری از بیماری کلیوی گفت : خوشبختانه در این راه انجمن کلیوی با برگزاری کلاس های پیشگیری و ایجاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش توانسته است اقدامات بسیار خوبی را در استان در جهت کاهش بیماری انجام دهد که در برنامه های پیش رو نیز با پوشش ۱۰۰ درصدی آموزش ها به کمک مروجین سلامت بتواند قدم مثبتی بردارد .

وی خاطرنشان کرد : این ساختمان ۵ طبقهبا تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر مدیران مجموعه و با همت والای خیرین انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی جهت برآورد کلیه نیازهای بیماران بدون هیچ حمایت دولتی و با کمک خیرین طراحی و احداث شده است .

این مسئول با بیان اینکه مسائل و مشکلات اجتماعی و معیشت بیماران نیز از دغدغه این انجمن است افزود: در این راستا انجمن کلیوی در بخش حمایتی با کمک خیرین توانسته است تا حدی جوابگوی نیاز های درمانی و معیشتی این بیماران باشد تا بیماران در این موضوع دغدغه کمتری داشته باشند.

طهماسبی با بیان اینکه انجمن کلیوی چهار دهه است که با قوت و با پشتیبانی خیرین فعالیت می کند اظهار کرد: تمامی اعضایی که در این انجمن فعالیت می‌کنند به صورت دلی و افتخاری فعالیت دارند که اقدام این افراد که به بیماران خدمات رسانی میکنند قابل تقدیر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا