سیاسی و اجتماعی

لزوم توجه به مناطق کم‌برخوردار و حاشیه نشین در راستای عدالت

توجه به مناطق کم‌برخوردار و حاشیه نشین، در راستای اصل عدالت است و تاثیرات مثبت دیگری چون ؛ افزایش رضایتمندی و نیز کاهش آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، ابوالفضل رفیعی در جلسه کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده، گفت: ایام برگزاری جام جهانی فوتبال ، فرصت مناسبی برای انسجام ملی با تمرکز بر حمایت از تیم ملی است و مسئولان فرهنگی و ورزشی در استان باید از این فرصت، بصورت حداکثری بهره برداری نمایند.

وی به ایجاد نشاط در جامعه با محوریت جام جهانی فوتبال هم تاکید کرد و گفت : در این ایام فضاسازی شهری در راستای ایجاد نشاط، همدلی و امید در اولویت دستگاههای ذیربط به ویژه فرمانداران و شهرداران محترم قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان همچنین با اشاره بر اهمیت مساجد در برنامه های فرهنگی محلات و مناطق مختلف گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر محلات و مساجد هست، لذا در این راستا و تقویت مسائل فرهنگی و هویتی و …، باید همه متولیان امر ، هم افزا و هم راستا شوند.

این مسئول اظهار داشت: توجه به مناطق کم‌برخوردار و حاشیه نشین، در راستای اصل عدالت است و تاثیرات مثبت دیگری چون ؛ افزایش رضایتمندی و نیز کاهش آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد.

رفیعی، گلایه مردم برخی روستاها از نبود ائمه جماعت در روستاهای مورد نظر گفت: سازمان تبلیغات و سایر نهادهای مسئول این مشکل را بررسی و برطرف کنند. وی با اشاره به افزایش بی سابقه اعتبارات روستایی از محل ارزش افزوده در دولت سیزدهم، خواستار بهره گیری از سهم ۳درصد اعتبارات مذکور در امور فرهنگی و ورزشی در چهارچوب ضوابط گردید.

وی همچنین با اشاره به اینکه با پیگیری‌های جدی چندماهه، مرکز نگهداری معتادین زن متجاهر راه اندازی گردیده، از اقدامات اخیر در زمینه جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهر اعم از زنان و مردان و عزم جدی برای استمرار این امر خبر داد و گفت: این یک مطالبه عمومی است و در کاهش آسیبها اجتماعی و برخی جرائم موثر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا