اخبار ویژهعلم و فناوری

ایجاد بازارچه آنلاین با هدف حمایت از بانوان کارآفرین

با هدف حمایت از بانوان کارآفرین زنجان، بازارچه های حضوری و آنلاین ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به حمایت از بانوان کارآفرین گفت: با هدف حمایت از بانوان کارآفرین زنجان، بازارچه های حضوری و آنلاین ایجاد شده است؛ پلتفرم بومی و آنلاین لندوکس از مهمترین برنامه هایی است که با جدیت در جهت فروش تولیدات بانوان دنبال می شود.

انسیه ابوبصیر با اشاره به کارهای فرهنگی در زنجان افزود: برای اجرای کارهای فرهنگی نیاز به مشارکت‌های مردمی  و هم افزایی با ادارات و سازمان ها که متولی و استفاده از ظرفیت ارگان‌های دیگر  هستیم، چرا که شهرداری به‌تنهایی نمی‌تواند به اهداف مد نظر دست یابد.

رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شورای شهر زنجان با اشاره به ماده ۶۸ قانون شهرداری افزود: طبق ماده ۶۸ قانون شهرداری سه درصد بودجه شهرداری باید به حوزه ورزش اختصاص یاب، که اگر این موضوع رفع شود می‌توان رضایت مندی را در بین شهروندان ایجاد کرد.

وی در ادامه با اشاره به ایمنکه وجود زیرساخت‌هایی همچون فرهنگ‌سراها و سراهای محلی، پارک‌ها سالن‌ها و اماکنی که برای مردم باشد،اظهار داشت: متاسفانه در این بخش‌ها با با کمبودهایی در شهر مواجه هستیم و باید تلاش کرد که موارد بر اساس اولویت‌ها برطرف شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر زنجان با اشاره به ورزش و سرانه ورزشی استان زنجان افزود: افزایش فضاهای گردشگری فرهنگسراها و باشگاه ها را نسبت به سال های گذشته  در بودجه سال ۱۴۰۲ داریم .

وی با اشاره به اینکه  شهردار با ۹ رای اعضای شورا انتخاب شده است، تصریح کرد: تا به اینجا ما از عملکرد ایشان راضی هستیم، حمل و نقل و راهها، آسفالت ها…. اقدامات خوبی داشتند و هر موفقیت و یا عدم موفقیتی که کسب می کند ارتباط مستقیمی با شورا دارد.

ابوبصیر با اشاره به ظرفیت مساجد برای حضور مردم از جمله بانوان افزود: در مساجد به‌عنوان قرارگاه فرهنگی باید کارهایی از جمله توانمندسازی بانوان مد نظر قرار گیرد و باید کارهایی انجام شود تا موضوعاتی همچون اشتغال‌زایی ایجاد شود تا در کنار آن باید به ترویج فرهنگ زندگی ایرانی اسلامی بپردازیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا