اقتصاد

پرداخت بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه آسیابانی کارخانجات آردسازی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال از بابت جبران هزینه های آسیابانی سال ۱۴۰۰ کارخانجات آردسازی استان با تهاتر گندم مورد نیاز کارخانجات آردسازی از محل منابع و نقدینگی در اختیار شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران پرداخت خواهد کرد.

ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: اداره کل غله و خدمات بازرگاتی استان زنجان بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال از بابت جبران هزینه آسیابانی سال ۱۴۰۰ به ۶ کارخانه آردسازی در ۵ مرحله تا انتهای سال ۱۴۰۱ با در اختیار گذاشتن و تهاتر گندم مورد نیاز کارخانجات آردسازی، پرداخت می کند.

وی عنوان کرد: طبق اعلام شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی، در راستای جبران تفاوت هزینه‌های ناشی از دستمزد آسیابانی کارخانجات آردسازی پرداخت می گردد.

زمانی گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان که میزان (درصد) جبران برای آرد یارانه ای از محل گندم “۶۶۵۰” ریالی را “۲۸/۷۸” درصد و برای آرد یارانه ای “۹۰۰۰” ریالی را “۱۳/۴” درصد اعلام نموده است و مبلغ ریالی هر یک از کارخانجات به تفکیک تولید محاسبه و پرداخت می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا