فروشگاه

چاپ تراکت A5 سایز ۱۴.۵×۲۰ سانتی متر

چاپ تراکت A5 tract print size 14.5 x 20 cmA5

چاپ تراکت A5 سایز ۱۴.۵×۲۰ سانتی متر

چاپ تراکت

آیا شما به دنبال تحت تاثیر قرارگرفتن مشتریان بالقوه و یا معرفی کسب کار خود در خیابان ها به طوری که بتوانید با هزینه حداقلی حداکثر استفاده را از تبلیغات ببرید هستید؟؟؟ یک راه بسیار ساده و راحت وجود دارد و آن اینکه شما می توانید با استفاده از چاپ تراکت و با حداقل هزینه در حجم وسیعی از سطح شهر کسب و کار و یا محصول خود را معرفی نمایید. ما در چاپ می توانیم طرح های شما را در کاغذهای متنوع و در سایزهای متفاوت و با بالاترین کیفیت و سازگار با محیط زیست چاپ و در کوتاه ترین زمان ممکن به چاپ تراکت شما بپردازیم.

چاپ تراکت A5 سایز ۱۴.۵×۲۰ سانت

چاپ تراکت A5 پرمصرف ترین سایز تراکت می باشد. تراکت A5 در این مرکز برروی کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم ، گلاسه ۱۷۰ گرم ، تحریر ۸۰ گرم ، تحریر ۸۰ گرم ایرانی ، کاغذ کرافت و تراکت لاکچری گلاسه ۳۰۰ گرم با روکش سلفون مات و یا براق انجام می پذیرد. چاپ تراکت A5 در چاپ متین محدودیت نداشته و در تیراژ های دلخواه قابل چاپ می باشد. قیمت چاپ تراکت در جنس تحریر ۸۰ گرم به دلیل ضخامت کم از کاغذ های گلاسه پایین تر می باشد. چاپ روی کلیه جنس های تراکت عالی شده و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ انواع تراکت ها وجود ندارد. نکته قابل توجه این است که قیمت چاپ با افزایش تیراژ به شدت افت می کند.

سایز کلی تراکت ۱۴.۵x۲۰ سانتی متر ( ۱۴۵x۲۰۰ میلی متر ) می باشد
برای طراحی و سایز بندی تراکت لوگو و سایر نوشته های مهم خود را ۵ میلیمتر از اطراف فاصله دهید.
چاپ تراکت در فرم عمومی عالی بوده و هیچگونه محدودیت رنگ ندارد.
کلیه قیمت چاپ تراکت به تومان می باشند.
کلیه قیمت ها بروز می باشند.

جهت ارسال طرح و یا فایل مورد نظر لطفا از طریق شبکه های اجتماعی به شماره ۰۹۳۵۲۵۹۵۹۹۵ ارسال کنید و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره فوق تماس حاصل فرمایید.

برای تهیه کارت ویزیت سلفون براق دور گرد و کالا های مشابه روی این لینک کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا