ورزش

کسب رتبه سوم کشوری هیئت ورزش بیماران خاص استان زنجان

هیئت ورزش بیماران خاص استان زنجان در این ارزیابی صورت گرفته حائز رتبه سوم کشوری شد که در تلاش هستیم با گروه بندی ورزشکاران به تناسب علاقه وتوانمندی به موفقیت های بیشتری درحوزه فرهنگی ورزشی دست یابیم .

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، محمدرضا طهماسبی در مجمع عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص وپیونداعضاء  با حضور ریاست فدراسیون ورویسای هیات های ورزشی استان ها ،همزمان بامسابقات کشوری این هیئت به میزبانی رامسر ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مسابقات حضوری پس از چند سال وقفه به دلیل شیوع بیماری کرونا در برگزاری مسابقات اظهار کرد: متأسفانه در ایام کرونا شاهد از دست دادن بسیاری از ورزشکاران این هیئت بودیم که جایشان در این مسابقات خالی است .
وی با اشاره به فعالیت و ریاست دو دوره ۴ ساله در این هیئت در استان زنجان خاطرنشان کرد: در این ایام تعداد ورزشکاران سازمان یافته از ۵۰ نفر به ۳۳۷ نفر  ارتقا پیدا کرده است .
وی همچنین از ارتقا تعداد قهرمانان مدال آور در این استان را از ۱۰ نفر به ۸۰ نفر عنوان کرد و گفت : از این تعداد  ۱۷ ورزشکار عضو تیم ملی هستند.
رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان با اشاره به کسب سه کاپ قهرمانی وکسب رتبه های دوم درسال های ۹۶ و۹۷ و کسب رتبه سوم درسال ۹۸ توسط ورزشکاران این هیئت بیان کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا سال ۹۹ ورزشکاران این استان در مسابقات مجازی کشوری صاحب رتبه اول در کشور شدند .
طهماسبی  در ادامه با اشاره به ارزیابی صورت گرفته از هیئت های سطح کشور در سال ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: هیئت ورزش بیماران خاص استان زنجان در این ارزیابی صورت گرفته حائز رتبه سوم کشوری شد که در تلاش هستیم با گروه بندی ورزشکاران به تناسب علاقه وتوانمندی به موفقیت های بیشتری درحوزه فرهنگی ورزشی دست یابیم .
وی با تاکید برتاثیر ورزش بعنوان پزشک همراه وبهترین عامل دربهبودی جسمی وروحی بیماران گفت: باید  فدراسیون هیئت ورزش  بیماران خاص  بابرنامه ریزی صحیح سعی بر جذب حداکثری ورزشکاران کند .
این مسئول اظهار داشت: کسب موفقیت در رشته ورزشی بیماران را از انزوای بیماری خارج وثابت  می‌کند که بیماری مانعی برای فعالیت های اجتماعی ورزشی نیست.
شایان ذکر است ؛ مسابقات کشوری هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا  دررشته های(دارت،پتانک،شطرنج،شنا،دوومیدانی وتنیس)بارقابت نزدیک به ۲۵۰ نفرازورزشکاران سراسرکشوردراردوگاه ورزشی شهیدچمران رامسر از ۱۷ مهر تا ۲۷ مهر سالجاری در حال برگزاری است که خوشبختانه در اولین روز از مسابقات تنهاورزشکاراعزامی هیأت  ورزش استان زنجان در رشته پتانک موفق به کسب مدال طلا و مابقی ورزشکاران در سایر رشته ها نیز در حال رقابت با یکدیگر هستند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا