اقتصاد

کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه با ایجاد اشتغال

تورم و حل مشکل اشتغال یکی از مشکلات اصلی هر جامعه‌ای است که حل آنها می‌تواند بسیاری از مشکلات را نیز حل نماید.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،فیروز شکوری مدیر کل امور مالیاتی استان زنجان با اشاره به اینکه ما همواره معتقدیم که تولیدکننده ما مظلوم است، ابراز کرد: اگر در کنار بخش خصوصی قرار گیریم نتایج مورد نظر مطلوب خواهد بود و در این بین تعامل با بخش خصوصی و فعالان اقتصادی به جد در سازمان امور مالیاتی استان پیگیری می شود.
وی با اشاره به مشکلات ها در وصول مالیات، خاطرنشان کرد: دسته بندی پرونده ها در هیئت های حل اختلاف مالیاتی مورد توجه بوده و رسیدگی دقیق آنها در دستور کار می باشد، برخی از دستورالعمل ها نیازمند شفاف‌سازی میباشد و تراکنش های بانکی نیز یکی از مواردی است که ما نیز در مورد آن دغدغه داریم.
شکوری با تاکید بر اینکه اگر خواهان کاهش آسیب های اجتماعی هستیم باید اشتغال را افزایش و از آن حمایت کنیم، ابراز کرد: تورم و حل مشکل اشتغال یکی از مشکلات اصلی هر جامعه‌ای است که حل آنها می‌تواند بسیاری از مشکلات را نیز حل نماید.
مدیر کل امور مالیاتی استان زنجان با تاکید بر اینکه همواره حق را به مردم داده و در سازمان امور مالیاتی استان بر این موضوع تاکید داریم، ابراز کرد: طی دو سال گذشته ۲۳۰۰ میلیارد تومان را تقسیط کرده ایم و در شش ماه امسال ۳۶۰ میلیارد تومان از ۳۶۳ میلیارد تومان از جرایم مالیاتی را بخشیده ایم.
شکوری با بیان اینکه یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان به دهیاری ها و شهرداری ها در ۷ ماهه امسال پرداخت کرده‌ایم، ابراز کرد: آمادگی شنیدن مشکلات و دغدغه های فعالان اقتصادی را داریم و همواره یکی از دغدغه اصلی ما تولید و اشتغال است که دچار مشکل نشود.
شکوری در پایان با تاکید بر اینکه بحث آموزش بسیار مهم بوده و آموزش قوانین و مقررات به فعالان اقتصادی می‌تواند از میزان مشکلات در این زمینه بکاهد، خاطرنشان کرد: آماده تعامل همه جانبه اتاق بازرگانی زنجان هستیم تا فعالان اقتصادی کمتر دچار مشکل شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا