فرهنگ و هنر

برگزاری دوره کارشناس ارزیاب بوتیک هتل و اقامتگاه سنتی

دوره کارشناس ارزیاب بوتیک هتل و اقامتگاه سنتی در زنجان برگزار می شود.

به‌ گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، علی اکبر شرفی گفت: مجموع مدت دوره برای دریافت گواهینامه پایان دوره آموزشی کارشناس ارزیاب بوتیک هتل و اقامتگاه سنتی ۲۰ ساعت است که این مدت آموزشی ۴ ساعت آموزش نظری و ۱۶ ساعت آموزش عملی است که در تاریخ۱۹ و ۲۰ آبان ماه در بوتیک هتل زنجان، هتل سنتی ددمان و اقامتگاه سنتی آنام برگزار خواهد شد.
معاون گردشگری استان زنجان افزود: دوره تکمیلی کارشناس ارزیابی اقامتگاه­ سنتی و هتل بوتیک سنتی با هدف تربیت کارشناسان ارزیابی که نسبت به ضوابط و ویژگی‌های اقامتگاه­های سنتی و هتل­های بوتیک­ سنتی تسلط کافی داشته باشند، به­عنوان یک شرط تکمیلی، برای ارزیابان این واحدها، طراحی شده است.
اشرفی تصریح کرد: تمامی علاقمندان به آشنایی با ضوابط ارزیابی و درجه­بندی اقامتگاه­های سنتی و هتل­های بوتیک سنتی و کارشناسان ارزیابی تأسیسات گردشگری که متقاضی دریافت مجوز ارزیابی اقامتگاه­های سنتی و هتل­های بوتیک سنتی هستند، می­توانند در این دوره شرکت کنند.
شرفی افزود: ظرفیت این دوره برای ۲۵ نفر است و اعتبار گواهینامه از تاریخ صدور به مدت ۵ سال است.شرکت کنندگان برای شرکت در این دوره باید با شماره های ۰۱۱۵۴۲۱۰۹۸۸ و۰۹۳۳۷۹۱۱۶۳۴ تماس بگیرند یا با ایمیل gmail.com Elham.karimi07@با موسسه گردشگری و هتلداری هفت اقلیم در ارتباط باشند.
وی اظهار داشت:فیلم دوره در اختیار کسانی که در دوره حضور دارند قرار خواهد گرفت و برای اقامت غیربومی‌ها، تخفیف در نظر گرفته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا