اخبار ویژهاقتصاد

وظیفه ما فراهم کردن زیرساخت برای توسعه استان زنجان می باشد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، استاندار زنجان در نشست خبری در آستانه سفر ریس جمهور به استان زنجان با تبریک روز مادر گفت: سفر ریاست جمهوری به هر استانی باعث توجه نقاط دیگر به آن استان می شود.
محسن افشارچی با اشاره به بی کفایتی برخی مدیران افزود: انتخاب مدیران استانی فرایند پیچیده ای دارد و جابجایی به راحتی صورت نمی گیرد و باید به مدیر فرصت داده شود تا بتوانند برنامه های خودشان را اجرا کنند.
وی با اشاره به شکایت برخی مدیران از خبرنگاران اظهار داشت: هیچ مدیری حق ندارد از خبرنگاری شکایت کنند مگر در مسایل شخصی فرد دخالت داشته باشد.
وی با اشاره به آلودگی هوا بر اثر سرب و روی برای من مهم می باشد چرا که خود و خانواده در این شهر زندگی می کنیم، اظهار داشت: شهرک صنعتی روی اجازه توسعه ندارد و همین طور دکتر یافتیان مدیر کل محیط زیست استان زنجان از جانب من مامور رسیدگی به این امور می باشد.
استاندار زنجان با اشاره به سکوی ابری هوش مصنوعی گفت: ما به عنوان که حاکمیتی وظیفه فراهم کردن زیرساخت برای استفاده را داریم، سکوی ابری هوش مصنوعی هم با قیمت مناسب تری برای استفاده کنندگان قرار خواهد گرفت.
دکتر افشارچی با اشاره به مسکن ملی که نسبت به استان های دیگر جلو هستیم، گفت: فشار ما برای ساخت هر چه سریعتر اتمام پروژه های مسکن همیشه هست و ۱۲۰۰ واحد در حال واگذاری است.
وی با اشاره به مدیران زن اظهار داشت:هر جا احساس کنیم بانویی توانمند تری وجود دارد و توانایی مدیریت دارد ، هیچ محدودیتی در انتخاب نداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا