سیاسی و اجتماعیاخبار ویژه

سازش بین حق و باطل امکان پذیر نیست

روش مبارزه متناسب با شرایط و استراتژی زمانه فرق می کند و لازمه مقابله با دشمن آمادگی و مقاومت است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در افتتاحیه دهمین دوره بصیرت غیر متمرکز فرماندهی انتظامی استان زنجان با تقدیر از برگزار کنندگان این دوره با اشاره به اینکه امروز نیروهای مسلح از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند گفت: توانایی پلیس و رمز پیروزی بر دشمنان برگرفته از بصیرت و عدل انقلابی است .

آیت الله  علی خاتمی افزود: یکی از نتایج برگزاری چنین دوره هایی این است که شما با موفقیت توانستید بر فتنه از پیش طراحی شده دشمنان پیروز شوید.

وی با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند، گفت: باید دشمن شناس باشیم و پشت سر ولایت فقیه حرکت کنیم تا از صراط مستقیم الهی منحرف نشویم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه بصیرت رمز پیروزی بر دشمنان است تصریح کرد: دشمنان و منافقان کوردل امروز بودن یا نبودن حجاب و عفاف برایشان مهم نیست، آنها این موضوع را ابزاری برای ضربه زدن به نظام و ایجاد اختلاف و درگیری در کشور قرار داده اند که این را می بینیم.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه سازش بین حق و باطل امکان پذیر نیست خاطر نشان کرد : روش مبارزه متناسب با شرایط و استراتژی زمانه فرق می کند و لازمه مقابله با دشمن آمادگی و مقاومت است.

وی با بیان اینکه غفلت از دشمن سر آغاز شکست ما است افزود : شیطان دشمن اولیه همه انسانها است و قسم خورده که انسان را رها نخواهد کرد و ما باید تلاش کنیم در مقابل این دشمن قسم خورده غفلت به خرج ندهیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه بصیرت پلیس، مایه حراست از کیان جامعه است، افزود: پلیس باید با رأفت، گذشت و روحیه اصلاح با مردم و با اشرار و قانون شکنان با قاطعیت و اقتدار کامل برخورد کنند چرا که مأمن و پناهگاه امین مردم در جامعه نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه بصیرت یعنی تصمیم گیری درست و به هنگام در لحظه، افزود : باید با تدبر در بیانات مقام معظم رهبری قدرت تحلیل خود در مسائل امنیتی و سیاسی را بالا ببریم و همچنین با مطالعه تاریخ و درس گرفتن از آن آگاهی خود را به سطحی برسانیم که بتوانیم در هنگام ضرورت بهترین تمهیدات و تصمیمات را اتخاذ کنیم که کاملا آگاهانه، راهگشا و تاثیر گذار باشد.

آیت الله خاتمی افزود: اولویت اول همه ما پیروی از ولایت فقیه است و بر اساس فرامین مقام معظم رهبری گام برداشته و ضمن رفتار حکیمانه، هوشمندانه و مدبرانه به دور از تنش،پرهیز از خیانت را که شاخصه اصلی پلیس تراز انقلاب اسلامی است نصب العین امور خود قرار می دهیم.

آیت الله خاتمی ادامه داد: نیروهای انتظامی و امنیتی در حوادث اخیر به خوبی از قابلیت ها و ظرفیت های خود بهره بردند و با توجه به توطئه های دشمنان در ابعاد مختلف و تغییر شیوه حملات آنان، نیروهای مسلح کشور باید همواره از آمادگی کامل برخوردار باشند چرا که هرگز دفاع پایان نپذیرفته و دشمنان هروز به دنبال فتنه جدیدی هستند تا در امینت ایران اسلامی ایجاد مشکل کنند.

وی افزود: هدف دشمنان انقلاب، ضربه زدن به اسلام ، ولایت فقیه و مردم است ، چرا که ارکان انقلاب بر پایه این سه اصل استوار است. بنابراین وقتی که فتنه گران با برنامه ریزی قبلی این اصول را هدف قرار داده و به مقدسات مردم جسارت کردند، مردم انقلابی و با بصیرت زنجان ، در خیزشی عظیم و به تبعیت از رهبری ، به مقابله با آنان برخواستند و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا