دین و مذهباخبار ویژه

لزوم استفاده از ظرفیت مردمی برای امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، حجت‌الاسلام سعید احمدی در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی گفت: فعالیت ها سه اولویت کاری این سازمان در سال جاری بوده و اعتبارات لازم در این زمینه در نظر گرفته شده است.
وی به برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان سال‌جاری اشاره کرد و گفت: در این زمینه هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و قرار است با هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی و متولی برنامه اجرا کنیم که برای ۲۰تا ۲۵ هزار نفر بنا داریم اردوی یک روزه برگزار کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اعتبارات تبلیغات اسلامی نسبت به سال گذشته که افزایش ۲۰درصدی خواهد داشت، اظهار داشت: سال گذشته ۲ میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان از طریق منابع سازمانی و یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان از اعتبارات استان به این اداره کل تخصیص یافت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به نگاه خاص و ویژه‌ به موضوع قرآن، افزود: دوره‌های تربیت مربی در حوزه تدبر و تفسیر ۴۰۰ نفر مربی در نظر گرفته شده است.
این مسئول با اشاره به نقش مهم رسانه در جامعه امروزی، گفت: در حوزه نشر اخبار و اطلاعات نیز به رسانه نیاز داریم که به این منظور ۱۳درصد از اعتبارات نیز به این حوزه اختصاص داده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه محرم امسال با شکوه‌تر برگزار خواهد شد، اظهار داشت: نگاه تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم شیرخواران محرم متفاوت خواهد بود و برنامه‌ها در قالب ترویج فرزندآوری برنامه‌ریزی می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان از منابع سازمانی معادل ۱۰درصد از اعتبارات به حوزه بانوان در نظر گرفته شده است.
حجت‌الاسلام احمدی گفت: با در نظر گرفتن ۱۳درصد از اعتبارات معادل ۴۰۰ میلیون تومان در حوزه نوجوانان صرف و گروه‌های هدف در پایگاه‌ها، مساجد و کانون‌های فرهنگی توانمندسازی خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا