اقتصاد

جذب بیش از ۴ هزار مشترک جدید گاز در استان زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از جذب ۴ هزار و ۷۴ مشترک جدید گاز در بخش های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی؛ در ۶ ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ رحیم سلیمانی نژاد گفت: با جذب ۴ هزار و ۷۴ مشترک جدید تا پایان شهریور امسال، مجموع مشترکین گاز در استان به ۳۸۳ هزار و ۸۴۲ مشترک افزایش یافته است.

وی اعلام کرد: هم‌اکنون۳۵۰ هزار و ۳۵۲ مشترک به بخش خانگی، ۳۰ هزار و ۹۶۵ مشترک به بخش عمومی و ۲ هزار و ۵۲۵ مشترک به بخش صنعتی اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان همچنین با بیان اینکه در ۶ ماه نخست امسال؛ ۳ هزار و ۵۴۹ اشتراک پذیری در مناطق شهری و روستایی استان انجام شده است؛ ابراز کرد: از کل اشتراک‌پذیری‌های انجام‌شده، ۲۴۲ هزار و ۷۳۹ مشترک در شهرها و ۱۰۷ هزار و ۶۱۳ مشترک نیز در روستاها هستند.

وی همچنین گفت: تا کنون ۷ هزار و ۵۳۲ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان اجرا شده است که ۲۵۶ کیلومتر آن امسال به انجام رسیده است.

سلیمانی نژاد؛ تعداد علمک های نصب شده در استان را نیز ۱۹۹ هزار و ۳۲۸ علمک عنوان کرد و افزود: از این تعداد؛ یک هزار و ۴۴۶ علمک در ۶ ماه اول امسال نصب شده است.

وی با تأکید بر ضرورت استمرار پایدار و ارتقای کیفیت خدمات گازرسانی استان زنجان به ‌ویژه در بخش مشترکین خانگی اظهار کرد: با تلاش و کوشش شبانه‌روزی کارکنان شرکت گاز استان، هم‌اکنون ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۹۱.۲ درصد خانوار روستایی استان زنجان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا