اقتصاد

اجرای طرح یاس برای ۹۰ نفر از دختران و زنان مددجوی زنجانی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: قالب طرح یاس، دختران رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال تحت حمایت کمیته امداد در خصوص شیوه های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط هلال احمر از آموزش‌های مورد نیاز بهره مند می‌شوند و در نهایت از ظرفیت آنان در خانه‌های هلال استفاده می‌شود.
روح‌اله صالحی در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه کمیته امداد ۲۹ هزار خانوار تحت حمایت دارد، اظهار کرد: بیماران صعب‌‎العلاج بخشی از جامعه هدف کمیته امداد را شامل می‌شود که خوشبختانه با همکاری هلال احمر خدمات خوبی به آنها ارائه شده است.
وی با اشاره به اینکه هلال احمر استان دغدغه‌مند برای ارائه خدمات به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد است، افزود: همکاری‌های مشترک بین این دو نهاد در سطح کشور بی‌نظیر است و تعامل خوب بین این مجموعه‌ها را در تقویت خدمت رسانی شاهدیم که یکی از این موارد دستگیری از خانواده‌های کم برخودار در استان است.
صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و ۱۰۳ بیمار صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد هستند، اضافه کرد: از اقدامات ارزشمند هلال اخمر است که در ارائه خدمات درمانی به این گروه از جامعه هدف بسیار گره گشا است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اجرای طرح یاس برای ۹۰ نفر از دختران جوان تحت حمایت کمیته امداد را از زمینه های دیگر همکاری مشترک دو دستگاه عنوان کرد و گفت: در این طرح مشترک دختران رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال تحت حمایت کمیته امداد در خصوص شیوه های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط هلال احمر از آموزش‌های مورد نیاز بهره مند می‌شوند و در نهایت از ظرفیت آنان در خانه‌های هلال استفاده می‌شود.
وی با قدردانی از همکاری مشترک مجموعه‌های مختلف با کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف بیان کرد: خوشبختانه با همراهی صورت گرفته در ماه رمضان امسال ۴۵۰۰ حامی جدید سرپرستی معنوی فرزندان یتیم و فرزندان محسنین را تقبل کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا