اخبار ویژه

لزوم همراهی مدیران در مولدسازی دارایی‌های مازاد دولتی

مدیران باید همراهی لازم را در خصوص مولدسازی دارایی‌های مازاد دولتی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان در کارگروه امور زیربنایی استان، با تاکید بر اینکه مدیران باید همراهی لازم را در خصوص مولدسازی دارایی‌های مازاد دولتی داشته باشند، افزود: نباید از انجام چنین اموری در استان ترس به خود راه دهیم.
وی با اشاره به اینکه ما الحاق حد فاصل پایین کوه و دو اسب را به محدوده شهری زنجان مصداق تبدیل داشته‌ها به احسن می‌دانیم، ادامه داد: باید با قدرت مصوبات را اجرا کنیم و از تبدیل اراضی و اموال مازاد به امور احسن، ابا و ترس نداشته باشیم.
نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه همراهی مدیران در چنین اقداماتی باعث تسریع در مولدسازی دارایی‌های مازاد دولتی خواهد شد، عنوان کرد: آنچه که سهم دولت از الحاق ۱۶۰ هکتار زمین دولتی مصوب در این کارگروه به شهر زنجان نصیب دولت می‌شود، در راستای تامین اعتبار برای بازآفرینی شهری و استحصال آب استفاده خواهد شد.
افشارچی خاطرنشان کرد: خرید زمین متعلق به بنیاد مستضعفان به مساحت ۱۰۰۰ هکتار در اراضی لیل‌آباد واقع در شمال‌غربی شهر زنجان نیز با قیمت کارشناسی به اداره‌کل راه و شهرسازی استان واگذار خواهد شد.
گفتنی است، در این جلسه با تصویب اعضای کارگروه امور زیربنایی استان، ۱۶۰ هکتار از اراضی پیرامون «گرده‌داغ» واقع در شمال شهر زنجان، حدفاصل بین روستای پایین کوه و دو اسب به محدوده این شهر الحاق شد.
بلاک به ذکر است، این اراضی دولتی بوده و الحاق و واگذاری آنها، در راستای مولدسازی دارایی های دولتی برای تامین هزینه برای ایجاد زیرساخت ها در پروژه های نهضت ملی مسکن استان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا