سیاسی و اجتماعی

آمادگی کامل برای خدمات‌دهی در فصل زمستان را داریم

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، حمید حبیبی از آمادگی کامل این شرکت برای خدمات‌دهی در فصل زمستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل سرما و ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم و پیشگیری از بروز مشکلات مرتبط، در نشست تعاملی با دستگاه های اجرایی مرتبط با تامین سوخت واحدهای تولیدی- خدماتی؛ تبادل‌نظر انجام و بر تأمین پایدار سوخت نیروگاه تأکید داریم.

 وی خاطرنشان کرد: واحدهای حساس و خدمات دهنده حتماً باید سوخت جایگزین داشته باشند؛ که هر گونه استفاده از موجودی سوخت ذخیره دوم منوط به اعلام کتبی شرکت گاز مبنی بر قطع یا افت فشار گاز خواهد بود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با تاکید بر اینکه برای دریافت سوخت مایع، متقاضیان صنعت سیمان باید وارد سامانه سدف (سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی) شده و درخواست خود را ثبت کنند؛ افزود: همه متقاضیان می‌توانند با طی کردن این فرآیند سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

حبیبی با بیان اینکه مشکلی از بابت تامین سوخت مایع از سوی وزارت نفت وجود ندارد و کارخانه‌های سیمان می‌توانند حداکثر ظرف ۲ هفته مخازن سوخت خود را تکمیل کنند؛ ضمن تقدیر از ارتباط و تعامل سازنده با شرکت گاز استان زنجان؛گفت: بنا بر مصوبه هیئت وزیران، زمان اوج مصرف زمستان که گاز تحویلی قطع می‌شود، مازوت را با نرخ گاز طبیعی در اختیار صنایع قرار می‌دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا