اخبار ویژهعلم و فناوری

حضور۲۱۹ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید

سال تحصیلی جدید؛ ۲۱۹ هزار دانش‌آموز ؛در مدارس استان حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه برای سال تحصیلی جدید؛ ۲۱۹ هزار دانش‌آموز ؛در مدارس استان حضور پیدا خواهند کرد، گفت: از این تعداد ۲۱ هزار و ۸۲۲ نفر نوآموزان هستند.
اسماعیلی افزود: در سال تحصیلی جدید ۱۴ هزار و ۳۱۴ همکار فرهنگی با آموزش و پرورش همکاری خواهند نمود؛ و با وجود کمبود نیرو در کل استان ها؛ استان زنجان زیاد با مشکل خاصی روبرو نیست.
وی اظهار داشت: در برخی از مراکز تراکم بالای دانش‌آموزی مشکل مدرسه وجود دارد که با برنامه ریزی های دقیق و درست در این خصوص مشکلی نخواهیم داشت.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به سرویس مدارس تصریح کرد:امسال هزینه سرویس دانش‌آموزان حدو ۳۶ درصد افزایش داشته است.
اسماعیلی در ادامه با اشاره به موفقیت های کنکوری ها، افزود: در کنکور سال جاری دانش‌آموزان استان ۱۵۰ رتبه زیر هزار کسب کردند که برای استان زنجان باعث افتخار و خوشحالی است.
وی با بیان اینکه ۸۷۸ نفر سال گذشته از تحصیل بازماندند، گفت: از این تعداد ۶۳۳ نفر شناسایی شده‌اند که نشان از شناسایی ۷۵ درصدی این جمعیت دارد و البته این شناسایی ادامه دار خواهد بود.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

    1. سلام
      خبرنگار ما ضمن پیگیری از مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، ایشان هم از اختیاری بودن این موضوع خبر داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا