پزشکی و سلامت

ارایه خدمات ۱۵ تیم امدادی هلال احمر زنجان برای جاماندگان اربعین

15 تیم امدادی هلال احمر زنجان برای جاماندگان اربعین خدمات ارائه دادند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با اربعین سیدالشهدا(ع) ۱۵ تیم امدادی ثابت و سیار هلال احمر زنجان برای جاماندگان از پیاده روی کربلای معلی خدمات ارائه دادند.
دکتر سید قاسم موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: روز گذشته همزمان با اربعین اباعبدالله الحسین(ع) ۶ تیم ثابت از نجاتگران، ۶ تیم توانا، ۲ تیم سیار با موتور آمبولانس، یک تیم سیار با آمبولانس، ۲ تیم جوانان اقدام به ارائه خدمات امدادی و فرهنگی به عزاداران در مراسم پیاده روی گاوازنگ به یادمان شهدای گمنام زنجان کردند.
وی یادآوری کرد: علاوه بر استقرار این تیم های ثابت و سیار ۳۵ دستگاه چادر برای استراحت عزاداران در مسیر پیاده روی برپا شده بود که تعداد قابل توجهی از شهروندان در این چادرها نفسی تازه می کردند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در کنار این این خدمات تست قند و فشار خون نیز از عزاداران انجام شد.
موسوی از انجام هشت عملیات توسط تیم های امدادی هلال احمر زنجان خبرداد و اظهارداشت: در این عملیات ها ۶ مصدوم منتقل، پنج نفر به صورت سرپایی مداوا و سه نفر نیز به بیمارستان اعزام شدند.
موسوی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر همواره در کنار هموطنان برای ارائه خدمات امدادی مورد نیاز است.
وی اضافه کرد: ارائه خدمات تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر زنجان از ۹ صبح تا ساعت ۲۱ شامگاه روز گذشته بود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا