ورزش

نگاه به مادر رشته های ورزشی باید عمومی شود

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس هیئت دوومیدانی استان، از انباشت بدهی۲۲۰ میلیون تومانی این هیئت در یک دهه گذشته خبر داد و گفت: از مدیریت هیئت های گذشته این میزان بدهی بابت بیمه و جرایم مربوطه بوده که از سال۱۳۹۱به تامین اجتماعی پرداخت نشده و باید به مرور زمان تسویه شود.
محمد رستمی، با تشریح چالش های سد راه هیئت استان در دوره جدید فعالیت، افزود: به هنگام شروع فعالیت های هیات استان در اسفند ماه سال گذشته هزینه های مربیگری و داوری مسابقاتی بدهکار بودیم که با برنامه ریزی مالی پرداخت شد و اکنون ماهانه کلیه هزینه های به روز پرداخت می شود.
وی، از برنامه ریزی هیئت استان برای پرداخت ماهانه حق مربیان و داوران هیئت خبر داد و درباره وضعیت سیستم های سرمایشی و گرمایشی سالن دوومیدانی استاد ایپکچی یادآور شد: سیستم های سالن استاد ایپکچی به علت قدیمی و فرسوده بودن قابل تعمیر نیست و باید تعویض و به روزرسانی شود که این اقدام مهم نیازمند تامین اعتبار کلان است.
به گفته رستمی، متاسفانه پیست تارتان این سالن در قسمت هایی دچار خرابی شده که باید با تامین اعتبار لازم مرمت و اصلاح شود.
رئیس هیئت دوومیدانی استان در بخش دیگر صحبت هایش نبود حمایت های مالی بخش خصوصی را از دیگر مشکلات هیئت برای توسعه فعالیت های استعدادیابی و برگزاری مسابقات استانی عنوان کرد و ادامه داد: باید بسترهای لازم برای ورود بخش خصوصی به هیئت های ورزشی فراهم شود و این مهم بباید در قالب یک چارچوب تعریف شده اجرا شود.
این فعال ورزشی استان، ورود بخش صنعت به ورزش را نوعی سرمایه گذاری دانست و گفت: نگاه مدیران بخش تولید به ورزش تبیین و تعریف شود، بخصوص در زمینه مادر رشته های ورزشی که با نگاه مثبت می توان دوومیدانی را بین خانواده ها عمومی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا