اخبار ویژهاقتصاد

اطلاعیه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره به‌روزرسانی سامانه‌ها

مرکز ارتباط با مشتریان بانک (۰۲۱۴۳۲۲) به‌صورت ۲۴ساعته و در ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، بدین وسیله به اطلاع مشتریان ارجمند و گرامی می‌رساند با توجه به استقبال گسترده اقشار مختلف جامعه از خدمات آنلاین بانک و افزایش چشمگیر تعداد مشتریان به بیش از ۱۶ میلیون نفر و همچنین افزایش تعداد وام‌های پرداختی( ۳ میلیون فقره وام در ۹ ماهه اخیر) که در مقایسه با سایر بانک‌ها عدد کم‌نظیری است، سامانه‌های بانک با حجم بار مضاعفی در روزهای اخیر روبه‌رو بوده است.
گفتنی است، علت کندی ایجاد شده در استفاده از سامانه‌ها و همچنین اختلال‌هایی که در برخی از ساعات اوج تراکنش‌ها در سامانه‌هایی همچون همراه‌بانک «مهریران» رخ داده،‌ همین مسئله بوده که ممکن است در روزهای آتی نیز تکرار شود. بانک از صبر و بردباری مشتریان سپاسگزار است.
ضمن عذرخواهی از همه مشتریان وفادار خود، ‌به اطلاع می‌رساند که به‌طور ویژه و با هدف ارائه خدمات آنلاین گسترده‌تر و با کیفیتی بهتر، در حال ارتقا و به‌روزرسانی سامانه‌های مختلف به‌ویژه نرم‌افزار همراه‌بانک هستیم.
به زودی و ضمن برطرف شدن برخی اختلال‌های ایجاد شده، شاهد ارائه خدماتی شایسته‌تر به همراهان بانک مهربانی‌ها خواهیم بود.
لازم به ذکر است، مشتریان می‌توانند برای دریافت خدمات پایه بانکداری الکترونیک، از طریق نسخه جدید نت‌بانک https://ib.qmb.ir/netway/index اقدام کرده و برای دریافت نام کاربری و رمز عبور نت‌بانک، از لینک https://ib.qmb.ir/netway/userAccount/signUp استفاده کنند.
همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک (۰۲۱۴۳۲۲) به‌صورت ۲۴ساعته و در ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا