دین و مذهب

برگزاری دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران استان زنجان

دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، اسلامی از برگزاری دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران استان زنجان با هدف الگوسازی، انتقال تجربیات و توانمندسازی مدیران این کانون‌ها در روز پنج شنبه ۹ آذرماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه تاسیس کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران یکی از برنامه های ستاد کانون های مساجد استان زنجان است، گفت: دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران استان با هدف الگوسازی، انتقال تجربیات و توانمندسازی مدیران این کانون ها برگزار می شود.
وی ادامه داد: این دوره آموزشی به مدت ۸ ساعت با حضور ۲۰ نفر از مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران استان زنجان در سه گام برگزار می شود.
به گفته اسلامی، گام نخست این دوره بصورت حضوری و غیر متمرکز در قالب نشست یک روزه ( پنجشنبه ۹ آذرماه ماه) از ساعت ۹ تا ۱۴ در تالار اندیشه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می شود.
این مسئول یادآور شد: گام دوم این دوره بصورت غیرحضوری و متمرکز از طریق سامانه آموزش ستاد کانون های مساجد (بچه های مسجد) توسط اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد کشور برگزار می شود.
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان ادامه داد: گام سوم دوره به صورت حضوری و متمرکز در تهران با دعوت از مدیران کانون های تخصصی خواهران برگزار خواهد شد.
وی افزود: آموزش مهارت های مدیریت و رهبری در تشکیلات، آشنایی با عرصه های حضور اجتماعی زن و راهبردها و راهکارها و آشنایی با نقش زنان در تعالی خانواده از سرفصل های محتوایی این دوره آموزشی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا