سیاسی و اجتماعی

نصب برچسب‌های شناسایی کنتورهای مشترکان برق استان زنجان

نصب برچسب‌های شناسایی کنتورهای مشترکان برق استان زنجان پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از نصب ۴۱۵هزار برچسب‌ ویژه جهت دریافت خدمات غیرحضوری بر روی کنتورهای مشترکان برق استان خبر داد.
رویا قزلباش با اعلام این‌که برچسب‌های نصب شده بر روی کنتورهای مشترکان با هدف ارائه خدمات غیرحضوری است گفت: مشترکان برق استان می‌توانند با استفاده از این برچسب‌ها به راحتی اطلاعات اشتراک خود اعم از شناسه قبض، شماره پرونده، سریال کنتور و شماره شناسایی را دریافت و با اسکن کیوآرکد درج شده برروی این برچسب‌ها به سامانه برق‌من وارد شده و آخرین وضعیت صورتحساب خود را مشاهده نمایند.
قزلباش با اشاره به این‌که طرح نصب برچسب بر روی کنتورهای برق پس از حذف قبض کاغذی برای سهولت مشترکان برای دسترسی به اطلاعات اشتراک برق اجرا شده است افزود: قبوض برق با هدف صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و پیشگیری از تخریب منابع طبیعی و حفظ محیط زیست از صورت کاغذی به الکترونیکی تبدیل شده و مشترکان برق علاوه بر دسترسی آسان به کارکرد برق اشتراک خود خدمات غیرحضوری را نیز به راحتی دریافت می‌کنند.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اضافه کرد: مشترکان برق استان با استفاده از اطلاعات این برچسب‌ها و نصب نرم افزار برق من و یا ارتباط با سامانه تلفنی ۱۵۲۱ می‌توانند کلیه خدمات مربوط به شرکت‌های توزیع را به راحتی و بدون مراجعه حضوری دریافت کنند و خوشبختانه شرکت‌ توزیع نیروی برق استان زنجان یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان است.
گفتنی است، مشترکان برق می‌توانند نرم افزار برق من را از طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به نشانی www.zedc.ir دریافت نمایند. دریافت و پرداخت صورتحساب برق، تغییر تعرفه و تغییر مالکیت، تفکیک و ادغام انشعاب، قطع و وصل موقت، اطلاع از خاموشی‎ها و گزارش مشکلات خاموشی معابر، مشاهده ریز کارکرد و میزان استفاده انرژی و راهکارهای مدیریت مصرف برق و… در این نرم افزار به راحتی در دسترس مشترکان برق قرار دارد. این نرم‌افزار کاربردی قابلیت نصب بر روی اندروید و IOS را داراست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا