اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

دست زدن به مسیل غیر قانونی است

دست زدن به مسیل و پوشاندن آن ممنوع بوده و غیر قانونی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان؛ احمد وحیدی در سفر به زنجان و در بازدید از پروژه کوی زنگان در واکنش به توضیحات یکی از مدیران در خصوص پوشاندن مسیل به وسیله کانال به منظور ایجاد فضای سبز افزود: چنین کاری مجاز نیست و مسیل ها نباید پوشانده شوند.حق پوشاندن مسیل به وسیله کانال وجود ندارد.
وی با تاکید بر اینکه پوشاندن مسیل ها موجب می شودکه آبهای وارده، به شهرک ها وارد شوند، گفت: با تبدیل مسیل ها به پارک و فضای سبز، مسیل عملا از بین می رود که این اقدام درست نیست.
وزیر کشور در ادامه با محاسبه قیمت هر متر مربع زمین مسکن ملی متقاضیان ثبت نام کننده اظهارداشت: بنابر اظهارات مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان، بنای قابل سکونت در هر واحد از این پروژه ها ۱۰۰ متر خواهد بود که هر متر نیازمند ۶ میلیون تومان خواهد بود.
وحیدی تاکید کرد: این رقم اما گران است و در صورت امکان، قیمت را کاهش دهید.
وی همچنین با اظهار به اینکه فهرست بها را قبول ندارم گفت: قیمت مصالح برای واحدها طبق فهرست بها اعلام شده از سوی متولیان امر در زنجان، از قرار متری ۷ میلیون تومان قابل قبول نیست.
گفتنی است ، بازدید از منطقه ویژه اقتصادی زنجان، پروژه بازگشایی معبر پادگان ارتش در شهر زنجان ، نهضت آسفالت ریزی معابر زنجان، بازدید میدانی از اجرای طرح نانینو(نانوایی سطح شهر)، بازدید از روند اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن، حضور در جشن اشتغال کارگران تازه جذب شده شرکت ایران ترانسفو و دیدار با خانواده معظم شهدا ، از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به زنجان بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا