سیاسی و اجتماعی

استفاد از دستگاه کارتخوان هوشمند،مبنای توزیع آرد واحدهای خبازی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از مبنای توزیع آرد واحدهای خبازی با استفاده از دستگاه کارتخوان هوشمند جدید بانک سپه (شرکت سایان کارت) در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اسمان زنجان،  ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: طبق هماهنگی و تصمیم قرارگاه مردمی‌سازی و پرداخت عادلانه یارانه‌ها در زنجان، مبنا و ملاک توزیع آرد واحدهای خبازی، استفاده از دستگاه‌های کارتخوان هوشمند و تراکنش مالی دستگاه فوق می‌باشد.

ولی اله زمانی با اشاره به اینکه بیش از ۱۴۰۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در استان نصب شده است، ادامه داد: پس از نصب تمامی دستگاه های کارتخوان هوشمند و پایان آزمایشی اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، شیوه توزیع آرد واحدهای خبازی بر مبنای تراکنش مالی دستگاه‌های کارتخوان هوشمند جدید خواهد بود.

عضو قرارگاه مردمی‌سازی و پرداخت عادلانه یارانه‌ها در زنجان با اشاره به اینکه سهمیه آرد خرداد ماه واحدهای خبازی طبق روال ماه‌های قبل توزیع شده است، ادامه داد: تاکنون بیش ۷۴ درصد از سهمیه آرد واحدهای خبازی استان خریداری شده و حدود ۷۰ درصد از سهمیه آرد خرداد ماه از طریق شرکت حمل و نقل تحویل گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا