ورزش

زنجانی ها صاحب چهار عنوان شدند

در مسابقات قهرمانی دوومیدانی نوجوانان کشور؛ زنجانی ها صاحب چهار عنوان شدند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در رشته دوومیدانی، دوومیدانی کاران زنجان خوش درخشیدند.
علی محبی، دبیر این هیئت ورزشی با اعلام این خبر گفت: در این مسابقات در ماده ۲۰۰۰ متر با مانع مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور سید محمد امین موسوی مقام چهارمی، در ماده۳۰۰۰ متر پوریا شامی مقام چهارم، در ماده ۱۵۰۰متر علی شاهمرادی مقام چهارم و نیز در ماده۱۱۰متر با مانع نیز حسین ارض رومی عنوان چهارمی را کسب کردند.
وی با تاکید بر حضور ورزشکاران استان در رقابت های کشور با هدف بالا رفتن انگیزه آنها عنوان کرد: یکی از اهداف اصلی هیئت در دوره جدید توجه به استعدادهای نوجوان است که این مهم در پرورش ورزشکاران آینده دار بسیار مهم است.
محبی، با تاکید بر تعامل نزدیک هیئت دوومیدانی استان با آموزش و پرورش در زمینه استعدادیابی اظهار کرد: امید داریم با مساعد شدن شرایط آموزش بعد از دوران کرونا شاهد برگزاری دوره های استعدادیابی در مادر رشته های ورزشی باشیم.
دبیر هیئت دوومیدانی استان، در بخش دیگر صحبت هایش فعالیت بانوان در دوومیدانی را مهم دانست و اظهار داشت: بانوان بخش مهمی از بدنه هیئت را تشکیل می دهند و با کسب مدال های رنگارنگ در رقابت های کشوری و بین المللی نشان داده اند که از ظرفیت های قابل توجهی در ماده های مختلف برخوردارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا