ورزش

راه اندازی پیست مجموعه ورزشی پانزده خرداد زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس هیئت دوومیدانی استان، از راه اندازی پیست مجموعه ورزشی پانزده خرداد زنجان خبر داد و گفت: اعضای هیئت به جد این موضوع مهم را پیگیری می کنند تا از ظرفیت این پیست ورزشکاران و مربیان برای تمرین و مسابقات بهره مند شوند.
محمد رستمی به اعلام این خبر درباره آخرین وضعیت تمکیل پروژه پیست مجموعه ورزشی انقلاب زنجان افزود: امیدواریم با حل شدن مسائل حقوقی این پیست با انتخاب پیمانکار به مناقصه گذاشته می شود و از این ظرفیت مهم نیز برای استفاده ورزشکاران و مربیان قدم برداریم.
وی درباره فعالیت پیست های دوومیدانی در شهرستان ها اظهار کرد: متاسفانه فقط در ابهر یک پیست خاکی داریم و در سایر شهرها پیست خاکی هم نداریم. امیدواریم، ادارات ورزشی شهرستان ها با توجه به قابلیت ورزشکاران شهرستان ها در مادر رشته های ورزشی به این مهم توجه داشته باشند.
رستمی ظرفیت های سخت افزاری استان زنجان بخصوص مرکز استان را در زمینه دوومیدانی قابل توجه عنوان کرد و با تاکید بر معرفی روزافزون مادر رشته های ورزشی بین عموم بیان کرد: تلاش اعضای هیئت در دوره جد ارتقاء جایگاه هیئت همچون دوره های گذشته است و امید داریم با برنامه های مدون بتوانیم به آن جایگاه برسیم.
رئیس هیئت دوومیدانی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح استعدادیابی از مدارس استان گفت: هیئت در دوره جدید از اسفند سال گذشته مسئولیت قبول کرد که به دلیل شرایط کرونایی مدارس غیرحضوری بود و در سال جدید هم مدارس به صورت جدی بازگشایی نشد. مساله استعدادیابی دوومیدانی پس از بازگشایی مدارس در مهر ماه موکول شده است.
به گفته رستمی، مهمترین برنامه امسال هیئت در کنار استعدایابی تشکیل تیم دوصحرانوردی استان است که روزگاری زنجان ابرقدرت و به قولی کنیای ایران در این رشته بود.
وی با تاکید بر اینکه برای اجرای هر طرحی ابزارهای خاصی باید فراهم شود، ادامه داد: مهمترین سرمایه برای هر رشته ورزشی، ورزشکار است و این در حالی است که تمامی ورزشکاران ما دانش آموز هستند که از نهاد تعلیم و تربیت جذب می شوند.
رئیس این هیئت ورزشی اضافه کرد: به همین دلیل با معاونت ورزش اداره کل آموزش وپرورش استان تفاهم نامه ای امضا کردیم که دبیران ورزش مدارس برای معرفی ورزشکار اقدام کنند و هیات دوومیدانی هم کلیه امکانات از جمله سالن و پیست را رایگان دراختیار آموزش و پرورش قراردهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا