پزشکی و سلامت

ارائه خدمات امدادی هلال احمر به بیش از یک هزار نفر از عزاداران حسینیه اعظم زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی هلال احمر به بیش از یکهزار و ۳۰ نفر از عزاداران حسینیه اعظم زنجان خدمات امدادی و بشردوستانه ارائه دادند.
حکمت اله هاشمی افزود: از ساعت ۹ صبح روز یوم العباس ۶۰ تیم عملیاتی امداد و نجات، سحر(حمایت های روانی اجتماعی) و خدمات بشردوستانه(سحاب) با ۱۶۵ نفر در مسیرهای دسته حسینیه اعظم زنجان مستقر و تا ساعت ۲۱ شب اقدام به ارائه خدمات به عزاداران حسینیه اعظم زنجان کردند.
وی اظهارداشت: تیم های عملیاتی امداد و نجات به بیش از ۱۱۱ نفر و تیم سحاب حوزه جوانان نیز به بیش از ۴۰۰ نفر خدمات امدادی ارائه دادند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر خدمات بیان شده با برپایی فضای دوستدار کودک در امامزاده سید ابراهیم زنجان(ع) نیز برای ۵۰۰ کودک خدمات ارائه شده است.
هاشمی با بیان اینکه غرفه ای نیز برای رسیدگی به امور کودکان گمشده در محوطه این امامزاده برپا و فعال شده بود که در این خصوص نیز برای ۲۰ کودک خدمات ارائه شد و توسط هلال احمر به آغوش پدران و مادران خود بازگشتند.
وی خاطرنشان کرد: در کنار تیم های عملیاتی ۱۰ دستگاه آمبولانس و موتور آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در مسیرهای دسته حسینیه اعظم زنجان مستقر شده بود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم امداد هوایی در فرودگاه زنجان به همراه تیم واکنش سریع مستقر شده بود.
هاشمی تاکید کرد: در حال حاضر تیم های امداد و نجات جاده ای هلال احمر در پایگاه های جاده ای استان در حالت آماده باش برای ارائه خدمات در حوادث احتمالی هستند.
وی از هموطنان خواست؛ در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا