اخبار ویژهاقتصاد

اجرای پروژه‌های مسکن مهم است

اجرای پروژه‌های مسکن مهم است و از مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان که تمام امکانات لازم را فراهم کردند قدردانی می‌کنم چرا که تدبیر ایشان باعث شده برنامه نهضت ملی مسکن بهتر جلو برود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، وزیر دادگستری با بیان اینکه وظیفه مسئولین است تمام امکانات را به صورت کامل و تمام برای اجرای نهضت ملی مسکن فراهم کنند، گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان با تدبیر خوبی جلو می‌رود.
امین حسین رحیمی در آئین کلنگ زنی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: برای بنده باعث افتخار است که در جمع مردم استان زنجان هستم.
وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی رئیس جمهوری، در شعارهای تبلیغاتی و در حال حاضر هم بر ساخت مسکن تاکید دارند، ابراز داشت: خیلی‌ها نسبت به ساخت مسکن ایجاد شبهه می‌کنند که این مهم اجرا می‌شود.
وزیر دادگستری با بیان اینکه ساخت مسکن کار سختی است، گفت: ساخت تعداد زیادی مسکن بسیار سخت است ولی در استانی همچون زنجان با درایت و همدلی مسئولین و مدیریت درست مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان برنامه‌ها طوری پیش بینی شده که اطمینان حاصل شد که قبل از اتمام دوره اول ریاست جمهوری قول ساخت مسکن محقق می‌شود.
رحیمی تاکید کرد: برنامه‌های مسکن در این استان  با همدلی و برادری به سامان رسیده است و نماینده ولی فقیه در استان نیز یک انسان فرهیخته و نقش پدری دارند و باز هم در اجرای طرح همراهی و راهنمایی‌های لازم را انجام دهند.
وی افشارچی را چهره علمی و دانشگاهی معرفی کرد و افزود: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن هم استاندار زنجان درایت خود را نشان داده است.
وزیر دادگستری با بیان اینکه با اتحاد و برادری کارها پیش می‌برد، افزود: اختلاف باعث می‌شود بیشترین ضرر را مردم متحمل شوند.
رحیمی با بیان اینکه مسکن مهم بوده و نیاز انسان‌ها به چیزهای مختلف است ولی مسکن حداقل نیاز یک زندگی است، ابراز کرد: ازدواج هم به مقوله مسکن بسیار ربط دارد.
وی تاکید کرد: اجرای پروژه‌های مسکن مهم است و از مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان که تمام امکانات لازم را فراهم کردند قدردانی می‌کنم چرا که تدبیر ایشان باعث شده برنامه نهضت ملی مسکن بهتر جلو برود.
وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه در برخی از استان‌ها مردم گرفتار بی تدبیری برخی از مسئولین هستند که مسکن ساخته شده ولی امکانات لازم همچون پارک، مدرسه و غیره مهیا نشده است، افزود: وظیفه مسئولین است تمام امکانات را به صورت کامل و تمام برای اجرای نهضت ملی مسکن فراهم کنند.
رحیمی یاد آورشد: تدبیر و مدیریت مدیرکل راه و شهرسازی استان، استاندار زنجان را در اجرای نهضت ملی مسکن  به هیئت دولت مطرح خواهم کرد چرا که ساخت مسکن برای مردم شعار اصلی رئیس جمهور است.
وی گفت: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بدون بودجه دولتی و با مولد سازی کارها مسکن را جلو می‌برد و این باعث می‌شود مردم دلگرم شوند و این بسیار مهم است.
وزیر دادگستری ادامه داد: اعتقاد دارم برادری و تعامل کارها را جلو می‌برد و این مهم باعث هم افزایی بیشتر و پیشبرد برنامه می‌شود و امیدواریم این همدلی و همراهی با قوت بیشتر در استان تداوم داشته باشد تا طرح نهضت ملی مسکن با روال بسیار خوبی جلو برود و ما هم در دولت حمایت لازم از استان را داریم تا ساخت مسکن به خوبی جلو برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا