اقتصاد

پرداخت بیش از ۹هزار۸۴۵ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران

بیش از 9845 میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران پرداخت شد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان ، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از ۹ هزار و ۸۴۵ میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی که تا تاریخ ۳ مرداد ۱۴۰۱ گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت گردید.
ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۹ هزار و ۸۴۵ میلیارد ریال به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل(کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است.
ولی اله زمانی در خصوص پرداخت وجه گندم به کشاورزان افزود: ارزش ریالی خرید گندم تا تاریخ ۱ شهریور سال جاری بیش از ۲۲ هزار و ۲۹۶ میلیارد ریال می‌باشد و از این مبلغ، بیش از ۹ هزار و ۸۴۵ میلیارد ریال معادل ۴۴ درصد از بهای کل خرید تضمینی پرداخت شده است.
وی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست، خاطرنشان کرد: باقی‌مانده مطالبات گندمکاران عزیز طی روزهای آتی به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به روز خواهد شد.
زمانی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: بیش از ۱۹۹ هزار و ۶۷۶ تن گندم کشاورزانی که در سال زراعی ۱۴۰۱ برداشت کرده اند و به ازای هر کیلوگرم ۱۱۵ هزار ریال به حساب کشاورزان واریز می شود.
ولی اله زمانی با بیان اینکه هم اکنون ۱۷ مرکز در سطح استان فعال و آماده تحویل گندم از کشاورزان است، افزود: خرید تضمینی گندم تا آخر شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا