اقتصاد

بهره برداری از ۳۳ واحد تولیدی – صنعتی در استان زنجان

در هفته دولت امسال همچنین شاهد بهره برداری از ۳۳ واحد تولیدی - صنعتی در استان خواهیم بود که برای اجرای این طرح ها نیز بیش از ۴ میلیارد و ۷۷۲ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است تا واحدهای بهره مند از گاز استان به ۲ هزار و ۵۲۰ واحد افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در نشیت خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در جمع اصحاب رسانه استان برگزار شد؛ از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۹ طرح گازرسانی با اختصاص بیش از ۲۳۶ میلیارد و ۴۸۹ میلیون تومان اعتبار در هفته دولت امسال خبر داد.
رحیم سلیمانی نژاد گفت: برای ۵۷ طرح آماده افتتاح، بیش از ۱۱۹ میلیارد و ۷۵۴ میلیون تومان اعتبار هزینه، و برای آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۵۲ روستا نیز بیش از ۱۱۶ میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان اعتبار، برآورد هزینه شده است.
وی افزود: این طرح ها شامل بهره برداری از ۳۳ واحد تولیدی – صنعتی، افتتاح گازرسانی به ۲۴ روستا و آغاز عملیات اجرایی ۵۲ روستای دیگر در استان زنجان است.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه افزود: برای افتتاح طرح های گازرسانی به ۲۴ روستا در ۴ شهرستان ابهر، خدابنده، زنجان و ایجرود؛ نزدیک به ۱۱۴ میلیارد و ۹۸۲ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است تا ۲ هزار و ۱۹۹ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.
مهندس سلیمانی نژاد گفت: با افتتاح این طرح ها؛ تعداد روستاهای بهره مند از گاز طبیعی استان زنجان به ۶۳۴ روستا با ۹۱ درصد بهره مندی می رسد.
وی اعلام کرد: همچنین عملیات اجرایی ۵۲ پروژه گازرسانی روستایی با پیش بینی هزینه ای بالغ ۱۱۶ میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان اعتبار آغاز می شود تا یک هزار و ۶۴۵ خانوار روستایی دیگر به شبکه گاز کشور متصل شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: در هفته دولت امسال همچنین شاهد بهره برداری از ۳۳ واحد تولیدی – صنعتی در استان خواهیم بود که برای اجرای این طرح ها نیز بیش از ۴ میلیارد و ۷۷۲ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است تا واحدهای بهره مند از گاز استان به ۲ هزار و ۵۲۰ واحد افزایش یابد.
مهندس سلیمانی نژاد با اعلام اینکه در حال حاضر۳۸۱ هزار و ۳۸۱ مصرف کننده خانگی، تجاری و صنعتی از خدمات شرکت گاز استان زنجان استفاده می کنند؛ اظهار کرد: با توجّه به نقش بسیار مهم گاز طبیعی در ساختار زیربنایی اقتصاد استان و کشور، امیدواریم همچنان در تامین انرژی گاز طبیعی شهروندان زنجانی؛ استوار گام برداشته و علاوه بر حفظ محیط زیستمان؛ موجبات اشتغال زایی روزافزون و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و توسعه و رفاه هر چه بیشتر مردم عزیزمان را فراهم آوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا