اقتصاد

بهره برداری از ۴۸ پروژه در استان زنجان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از بهره برداری از 48 و کلنگ زنی 4 پروژه کشاورزی در استان زنجان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان,رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از افتتاح ۴۸ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۸۳ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در این استان خبر داد و تصریح کرد: افتتاح این تعداد پروژه ، اشتغالزایی و تثبیت اشتغال بیش از ۳۷۹ نفر را به دنبال دارد.
مهندس روح اله حسنی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: تعداد ۲ پروژه در بخش صنایع تبدیلی غذایی شامل کارخانه خوراک دام به ظرفیت ۱۸۰۰۰ تن با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان می باشد.
وی اظهار داشت: تعداد ۳۱ پروژه مربوط به حوزه آب و شامل ۲۵ پروژه اجرای سیستم های نوین آبیاری به مساحت ۸۰۳ هکتار، ۶ پروژه احداث کانال انتقال آب، لوله گذاری و لایروبی و مرمت قنات به طول ۷۹۹۱ متر با اعتبار ۲۵۳ میلیارد تومان می‌باشد.
حسنی در ادامه تصریح کرد: تعداد ۶ پروژه امور دام نیز شامل پرورش بز داشتی ۵۰۰ راسی، پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت ۲۶هزار قطعه، پرورش شتر مرغ به ظرفیت ۶۰۰ قطعه، پرورش گاو شیری ۵۰ راس، جوجه کشی بوقلمون به ظرفیت ۲۵۰ هزار قطعه در دوره و پولت بوقلمون مادربه ظرفیت ۵۵۰۰ قطعه با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان است.
وی با اشاره به پروژه ها اظهار داشت: تعداد ۷پروژه احداث گلخانه به مساحت کل بیش از ۲ و نیم هکتار و یک پروژه گلخانه تولید نهال گردوی پیوندی به ظرفیت ۸۰هزار اصله نهال و ۱ پروژه گاز رسانی به مجتمع گلخانه ای، با مجموع اعتباری بالغ بر ۱۸.۵ میلیارد تومان طی هفته دولت در استان زنجان به بهره برداری می رسند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان افزود: کلنگ زنی ۴ پروژه نیز در بخشهای آب و خاک و امور دام با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۸ نفر از دیگر برنامه های بخش کشاورزی استان در این هفته می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا