اقتصاد

اجرای ۳. ۹۴ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز طبیعی در استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیرعامل شرکت گاز زنجان از اجرای ۳. ۹۴ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز طبیعی در سه ماه نخست امسال در استان زنجان خبر داد.
رحیم سلیمانی نژاد گفت: از ۳. ۹۴ کیلومتر شبکه‌گذاری در ۳ ماهه نخست امسال، بیش از۷۰ کیلومتر آن پلی‌اتیلن و بیش از ۲۴ کیلومتر فولادی اجرا شده است.
وی افزود: شرکت گاز استان زنجان با اجرای ۷ هزار و ۳۷۰ کیلومتر شبکه گاز و نصب ۱۹۸هزار و ۷۰۸ انشعاب گاز به ۳۸۱ هزار و ۳۸۱ مشترک گاز طبیعی در استان خدمات ارائه می کند.
مدیرعامل شرکت گاز زنجان؛ روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در این استان را ۶۱۰ روستا با بهره‌مندی ۸۹.۱ درصدی اعلام کرد و اظهار داشت: این استان ۲۱ شهر دارد که همه شهرها با ۱۰۰ درصد جمعیت شهری از گاز طبیعی استفاده می کنند.
مهندس سلیمانی نژاد تصریح کرد: گسترش شبکه‌های گاز، از ارکان مهم عدالت در خدمت‌رسانی است که این موضوع در توسعه امکانات در شهرها و روستاهای استان، کاهش دغدغه‌های معیشتی، افزایش سطح رفاه و حتی افزایش شاخص سلامت در مناطق محروم بسیار مؤثر بوده است.
وی با بیان اینکه توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان مستلزم توسعه شبکه‌های گازرسانی است که با وجود کوهستانی و سخت‌گذر بودن منطقه؛ با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده؛ روستاهای باقیمانده در دست اقدام است؛ افزود: خدمت‌رسانی همچنان بی‌وقفه ادامه دارد و گازرسانی به ۱۱۵ روستا، در دستور کار امسال شرکت گاز استان زنجان قرار دارد تا با فراهم شدن زیرساخت های لازم و ارائه نعمت پاک و ایمن؛ موجبات ارتقاء توان تولید در روستاهای باقی مانده زنجان فراهم شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا