پزشکی و سلامت

افزایش ۱۹ونیم درصدی تعرفه‌ها تشخیصی درمانی در بخش دولتی 

در سال جاری نیز افزایش ۱۹ونیم درصدی تعرفه‌ها در بخش دولتی و افزایش ۲۴درصدی در بخش خصوصی از ۱۲ اردیبهشت ماه، تصویب و ابلاغ شده است.

افزایش ۱۹ونیم درصدی تعرفه‌ها تشخیصی درمانی در بخش دولتی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه کیفیت، انتها ندارد و ادعای عالی بودن، آغاز سقوط است، گفت: هدف نهایی ما، استفاده بهینه از تمام امکانات جهت جلب رضایت مراجعین است.
علیرضا آرمانی‌کیان افزود: بهبود مستمر و برآورده کردن نیازهای مراجعین حتی قبل از درخواست آنان، جزو سیاست‌های اصلی ماست.
وی خبرنگاران را نمایندگان مردم عنوان کرد و افزود: انتظار ما این است که اصحاب رسانه، مسائل و مشکلات مردم در حوزه‌ی سلامت را با ما در میان بگذارند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان به نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در نهادینه کردن ضوابط بهداشتی در جامعه طی بحران کرونا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر کرونا فروکش کرده و آمار فوت ناشی از این بیماری در کشور، تک رقمی و بعضا زیر ۵ است. در استان زنجان نیز، هم‌اکنون تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان فقط ۳۶نفر است.
وی خاطرنشان کرد: با مهار کرونا، خدمات درمانی اورژانسی و الکتیو غیرکرونایی افزایش یافته و بیمارستان‌ها آماده‌اند و تجهیزات نیز در حد نیاز، فراهم است.
دکتر آرمانی‌کیان در خصوص موضوع افزایش تعرفه‌های تشخیصی درمانی اظهار کرد: بر اساس قانون، تعرفه‌های تشخیصی درمانی، هر ساله باید در چهار حوزه‌ی دولتی، خصوصی، نهادهای عمومی غیر دولتی و خیریه‌ها به تفکیک مشخص شود و قبل از تصویب بودجه، در سال ماقبل تعیین شود ولی معمولا پس از گذشت دو الی سه ماه از سال جدید، اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال جاری نیز افزایش ۱۹ونیم درصدی تعرفه‌ها در بخش دولتی و افزایش ۲۴درصدی در بخش خصوصی از ۱۲ اردیبهشت ماه، تصویب و ابلاغ شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا