سیاسی و اجتماعی

ارائه خدمات هلال احمر به دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان

امروز 15 تیم امدادی هلال احمر، دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان را پوشش می دهند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امروز همزمان با یازدهم محرم الحرام ۱۵ تیم هلال احمرعزاداران اباعبدالله الحسین(ع) دسته زینبیه اعظم شهر زنجان را پوشش امدادی می دهند.
دکتر سید قاسم موسوی افزود: در مراسم دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان پنج دستگاه موتور امدادی و موتور آمبولانس، سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه بالگرد برای ارائه خدمات امدادی بکارگیری شده است.
وی خاطرنشان کرد: ۳۰ نفر از نیروی های امدادگر، نجاتگر و تیم توانا اعم از خواهران و برادران در مسیرهای تعیین شده این دسته از ساعت ۱۳ ظهر تا پایان مراسم عزاداری مستقر می شوند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این امکانات بیان شده، یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز مراسم عزاداری دسته زینبیه اعظم زنجان را در صورت نیاز پوشش امدادی خواهد داد.
موسوی تاکید کرد: کارکنان، اعضای داوطلبان، امدادگر و جوانان در مراسم عزاداری زینبیه اعظم زنجان حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: ۱۴ پایگاه امداد و نجات جاده ای ثابت و موقت نیز شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی در جاده های استان زنجان فعال هستند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ازهموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا