اقتصاد

همکاری مشترک اتاق بازرگانی زنجان و اتاق تهران

اتاق بازرگانی زنجان و اتاق تهران در برگزاری دوره های تخصصی آموزش بازرگانی تجارت داخلی و بین المللی همکاری مشترک دارند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، جلسه مشترک هیات رییسه اتاق بازرگانی زنجان و عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی تهران در محل اتاق زنجان برگزار شد.
محمود ضرابی نایب رییس اول اتاق بازرگانی زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه در دنیای کنونی تجارت و بازرگانی، آموزش مباحث روز اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی نیاز اصلی برای تجارت و اقتصاد بوده و اتاق بازرگانی زنجان نیز در راستای رسالت های خود در همواره کردن مسیر تجارت و بازرگانی، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی می نماید.
وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی اتاق بازرگانی زنجان در کیفیت و سطح بسیار بالا و به صورت رایگان برای مخاطبان و عموم علاقه‌مندان، ابراز داشت: در بخش اقتصاد ، آموزش یک رکن مهم بوده که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.
نایب رییس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به توانایی و ظرفیت های بالای بانوان در بخش اقتصاد ، تصریح کرد: استفاده از این ظرفیت در توسعه اقتصادی باید مورد توجه باشد و بانوان ما دارای ظرفیت هایی می باشند که به سادگی نمی توان از کنار آن عبور کرد.
ضرابی با بیان اینکه کانون زنان بازرگان استان زنجان نیز یکی از تشکل های اتاق زنجان می باشد که در راستای ظرفیت های بانوان فعال در حوزه اقتصاد استان شکل گرفته است، خاطرنشان ساخت: این تشکل طی دو سال گذشته در اتاق زنجان فعال بوده است.
سید علیرضا حجاریان عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی زنجان نیز در این جلسه با اشاره به برنامه ریزی ویژه اتاق زنجان در بخش آموزش ، تصریح کرد: برگزاری دوره های ویژه پکیج تجارت و آموزش تخصصی مباحث بازرگانی در دو بخش داخلی و بین المللی در دستور کار است.
وی با تاکید بر اینکه بخش بازرگانی از جمله مشکلات عدیده واحد‌های تولیدی و صادراتی می باشد، گفت: این مشکلات در دو بخش فروش کشوری و بین المللی وجود دارد که از همین رو اتاق بازرگانی زنجان را بر آن داشت تا با یک برنامه ریزی منسجم در پی برگزاری پکیج های تخصصی آموزش در این بخش مهم باشد.
حجازیان از برگزاری این دوره های تخصصی آموزش بازرگانی برای واحد‌های تولیدی و صادراتی استان و عموم علاقه‌مندان به همت اتاق بازرگانی زنجان به زودی خبر داد و افزود: این دوره ها به صورت حضوری و با تدریس اساتید مجرب کشور در این حوزه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: اتاق بازرگانی زنجان آمادگی همکاری با اتاق بازرگانی تهران در این زمینه را دارد تا این دوره های آموزشی با بهترین کیفیت ممکن و در نظر گرفتن همه جوانب لازم آموزشی برگزار شود.
در ادامه این جلسه سیده فاطمه مقیمی عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی تهران نیز از آمادگی این اتاق در همکاری با اتاق بازرگانی زنجان در مباحث آموزشی خبر داد و افزود: انتقال تجارب، یکی از مسیرهای آموزش و توسعه اقتصادی می‌باشد.
وی با تاکید بر اینکه آموزش رکن بسیار مهم در اقتصاد بوده، از لزوم به اشتراک گذاشتن اطلاعات و آموزش ها در این بخش سخن گفت و تصریح کرد: نگاه ما در بخش توسعه اقتصادی، باید بر اساس رویکردی مدیریتی محور در همه بخش های جامعه باشد.
عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی تهران از رویکرد آموزشی اتاق بازرگانی زنجان تقدیر کرد و اظهار داشت: مایه خرسندی است که اتاق بازرگانی زنجان با اطلاع رسانی مناسبی که داشته، دوره های خوبی را برای مخاطبان خود در خصوص مباحث آموزش اقتصادی و تجاری، برگزار کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا