اقتصاداخبار ویژه

ایران سومین شریک تجاری ارمنستان

توسعه صادرات محصولات مختلف استان زنجان به کشور ارمنستان در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، نشست مشترک فعالان اقتصادی استان و مدیران دستگاه‌های اداری با سفیر جدید و محترم جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان عصر امروز در سالن جلسات شهید شهریاری اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.
صمد یوسفی اصل رئیس اتاق بازرگانی زنجان در ابتدای این جلسه با اشاره به هدف گذاری توسعه روابط اقتصادی و تجاری استان زنجان با کشورهای همسایه ایران، اظهار کرد: با توسعه مناسبات و مراودات تجاری در چند سال اخیر ایران به عنوان یکی از شرکای اصلی کشور ارمنستان تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی اتاق بازرگانی زنجان جلسات مشترک در هفته با سفرای ایران در کشورهای مختلف در راستای توسعه مبادلات تجاری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: افزایش کیفیت تولید محصولات می تواند منجر به حضور هر چه بیشتر در بازارهای جهانی و کشورهای دیگر شده و صادرات کالای ایران هر چه بیشتر رونق پیدا کند.
رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته در حوزه های نساجی و تولیدات برقی، استان زنجان مراوداتی با کشور ارمنستان داشته است، ابراز کرد: در نظر داریم تا برنامه‌ریزی صادرات محصولات دیگری نیز را به کشور ارمنستان که یک بازار مطلوب و بسیار خوب برای محصولات تولیدی استان زنجان می باشد را انجام دهیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا